Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «خندوانه» شب گذشته پس از چند روز وقفه به مناسبت شهادت امام علی (ع)، با حضور دکتر محمد نامی متخصص مغز و اعصاب و همچنین کمدین محمد نادری به روی آنتن رفت.

برنامه تلویزیونی «خندوانه» بعد از اجرای بخش قرعه‌کشی بین تماشاگران، گزارشی از ضیافت افطاری کمک به کودکان بی‌بضاعت را به نمایش گذاشت.

جوان پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای، با دکتر محمد نامی به گفت‌وگو پرداخت و در خصوص موضوع تأثیرات خنده به روی سیستم عصبی و بدن صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامی ابتدا از حال و هوای شهر شیراز گفت و جوان به نحوه آشنایی خود با دکتر نامی در پرواز تهران- شیراز اشاره کرد.

نامی در ادامه به شروع فعالیت خود در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز اشاره کرد و گفت: بعد از رسیدن به تخصص، وارد تحصیل در رشته علوم اعصاب شناختی شدم تا بیش از گذشته با دنیای پیچیده مغز آشنا شوم و در حال حاضر مشغول کار در دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز هستم و جدیدا با همکاری دوستانم بر روی نقشه‌برداری مغز انسان کار می‌کنیم.

وی با اجرای قطعه آوازی کوتاه، به فعالیت خود در عرصه موسیقی اشاره کرد و ابراز داشت: در دوران نوجوانی بر حسب علاقه پیگیر موسیقی شدم و در روز، ساعت‌ها تمرین آواز می‌کردم و بعدها که وارد رشته مغز و اعصاب شدم متوجه رابطه مستقیم موسیقی با جان و روح شدم.

نامی در ادامه با اشاره به تحقیقات خود در زمینه خواب و تأثیرات آن، پیرامون موضوع خنده و مسری بودن آن بیان کرد: خنده گذرگاه ورود به دنیای شادی است و خنده از لحاظ ساز و کار با مغز و جسم انسان رابطه مستقیم دارد. زندگی ما دقیقا یک اکشن است که بین دو سکوت قرار دارد و ما باید از لحظه، لحظه‌های آن لذت ببریم.

وی به تأثیر خنده مسری در جامعه اشاره کرد و (با خنده) در خصوص آزمایش نقشه‌برداری مغز توضیح داد و به همراهی یکی از تماشاگران این آزمایش انجام شد.

همچنین پس از آن دکتر نامی با ثبت لبخند ۲۰ ثانیه‌ای خود، قول داد تا با تمام تلاشش خنده را به زندگی یکی از مراجعه کننده‌هایش ‌برگرداند.

گفتنی است؛ در پایان خندوانه گزارشی از بازگشایی ساختمان انجمن اوتیسم به همراهی اشکان خطیبی به نمایش درآمد و پس از آن تماشاگران حاضر در استودیو، قطعه موسیقی (دوو.دووو) را با هم اجرا کردند.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما : درحاشیه برپایی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک ۱۴۰۳، چندین نشست تخصصی، سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی، با حضور مقامات مرتبط، کارشناسان، استادان دانشگاه و متخصصان برگزار شد.
در نخستین روز همایش، پنج، کارگاه با عناوین پایش پهنه‌های آب با استفاده از نسل جدید ماموریت‌های ارتفاع‌سنجی رادار ماهواره‌ای، تعیین موقعیت آنی با استفاده از سامانه ملی هدی، سامانه‌های تحت وب کارتوگرافی، بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء در بستر زیرساخت داده مکانی و مدل‌سازی جریان‌های سطحی دریایی با استفاده از نرم‌افزار MIKE ۲۱ و همچنین ۴ موضوع سخنرانی تخصصی و علمی و یک نشست تخصصی با عنوان ظرفیت‌ها و چالش‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی، با مدیریت حمیدرضا سیدین بروجنی، معاون فناوری و اطلاعات مکانی سازمان نقش برگزار گردید.
در روز دوم از بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی؛ (ژئوماتیک ۱۴۰۳)، هفت، کارگاه تخصصی با عناوین بکارگیری چارچوب یادگیری عمیق در بخش‌بندی ویدئو‌های پهباد_مبنا نواحی شهری، پردازش تصاویر راداری در نرم افزار NEST، پیاده سازی ورود اطلاعات داوطلبانه مکان محور (VGI) در بستر SDI، تحلیل‌های مکانی در بستر سرویس‌های زیرساخت‌های داده مکانی، آشنایی با عملیات طیف سنجی و کاربرد آن در سنجش از دور، نقش موثر GIS در توزیع عادلانه آب در تنش‌های آبی و همچنین ۴ سخنرانی‌های کلیدی و تخصصی و یک نشست تخصصی با موضوع " توسعه دریامحور و جایگاه نقشه و اطلاعات مکانی در تحقق آن" با مدیریت علی سلطانپور، مدیر آبنگاری و امور جزر و مدی برگزار شد.
پس از تشکیل چندین کمیته علمی مقالات ارسال شده به همایش، مقالات پذیرفته شده برای ارائه به صورت سخنرانی و ارائه پوستری، انجام شد و در روز اختتامیه از مقالات برتر تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت