Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در بازدید دادستان قرچک از اردوگاه فشافویه تعداد ۳۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفت و به ۱۷نفر از زندانیان آزاد شدند. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از واحد روابط عمومی اردوگاه فشافویه، با حضور حجت الاسلام سینکایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک و عباس روغنی معاون دادستانی در این مرکز و اجرای بخشنامه صادره از سوی ریاست قوه قضاییه، ویژه ایام لیالی قدر و عید سعید فطر تعداد ۳۰ پرونده از محکومان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قرچک مورد بررسی قرار گرفت که به تعداد ۱۷نفر از آنها آزادی با موضوع مرخصی پایان حبس اعطا گردید و ۷ نفر از محکومان نیز مرخصی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حاشیه دیدار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک با شمس زارع مدیر اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه ، حجت الاسلام سینکایی ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته و امکانات ایجاد شده در راستای باز اجتماعی، بازپروری و اسکان معتادین متجاهر گفت: تلاش بر این است تا با همکاری و هماهنگی ایجاد شده با مسئولین اردوگاه نسبت به رفع مشکلات قضایی و بررسی درخواست خانواده معتادین متجاهر به صورت موردی با مراجع قضایی مکاتبات لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین