Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: بالاخره 300 میلیون مقابل یک میلیارد و 800 میلیون تومان می‌شود آبنبات چوبی! به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمد علی ترکاشوند در مورد آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نقل‌وانتقالات ما در رده بزرگسالان تقریبا تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سری مذاکرات در رده زیر 23 سال انجام می‌دهیم که کادر بازیکنان را تکمیل کنیم.

وی با اشاره به مذاکره با بشار رسن، هافبک عراقی گفت: یک سری صحبت‌ها انجام شده اما منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد چون او با باشگاه عراقی قرارداد دارد و منتظریم جواب نهایی را به ما بدهند تا در خدمتش باشیم. مذاکرات خوبی انجام شده و منتظر جواب نهایی او هستیم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مورد استقلالی شدن داریوش شجاعیان، در حالی که گفته می‌شد پرسپولیس هم او را می‌خواهد، تصریح کرد: پول زیادی را برای انتقال او درخواست کرده بودند. من صحبت‌هایی با مالک و مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد داشتم. شایعه کرده بودند که پرسپولیس پیشنهاد بالاتری ارائه داده اما اصلا چنین چیزی نبود. آنها حدود یک میلیارد و 850 میلیون تومان برای صدور قطعی رضایت‌نامه او درخواست کرده بودند که ما موافقت نکردیم. ما گفتیم حدود 400، 500 میلیون تومان به اضافه یک بازیکن جوان به صورت قرضی می‌دهیم.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: حرف ما را برعکس کردند و گفتند پرسپولیس گفته ما این پول را می‌دهیم. می‌دانم که استقلال مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان پول نقد به اضافه 3 چک 300 میلیونی داده است.

وی در واکنش به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده که گفته بود مبلغ پیشنهادی پرسپولیسی‌ها در حد آبنبات چوبی بود، گفت: بالاخره 300 میلیون مقابل یک میلیارد و 800 میلیون تومان می‌شود آبنبات چوبی! در صحبت‌هایی که از ابتدا با داریوش شجاعیان انجام دادیم، گفتیم به موضوع رضایت‌نامه ورود نمی‌کنیم چون پرسپولیس از این پول‌ها ندارد که بدهد. گفتیم رضایت‌نامه‌ات را خودت بگیر و بعد در مورد قراردادت صحبت می‌کنیم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس تأکید کرد: من روز گذشته (یکشنبه) با سروش رفیعی، تلفنی صحبت کردم. قرار شد در یکی، دو روز آینده او را ببینیم و صحبت کنیم. فکر می‌کنم امیدی باشد. حس من اینگونه می‌گوید! هیچ چیزی بعید نیست.

ترکاشوند در پاسخ به این سؤال که آیا توانسته‌اند خواسته‌های برانکو را برآورده کنند یا خیر، گفت: صددرصد نفراتی که برانکو خواسته را برایش جذب کرده‌ایم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس قراردادی نجومی با آپشن‌های زیاد با شایان مصلح امضا کرده و استقلالی‌ها به همین دلیل او را جذب نکرده‌اند، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست. در دو سال گذشته که علی‌اکبر طاهری به باشگاه پرسپولیس آمده و من هم بوده‌ام، هیچ چیزی به جز صداقت نداشته‌ایم. تمام قراردادها در فدراسیون فوتبال ثبت می‌شود و طاهری هم دستور اکیده داده که شفاف‌سازی شود. هیچ چیزی بهتر از شفاف‌سازی نیست و هواداران ما حق‌شان است که همه چیز را بدانند. ما مصلح را با پایه قرارداد 400 میلیون تومان جذب کردیم. قرارداد او در فدراسیون ثبت می‌شود. البته یک سری آپشن‌ها مانند قهرمانی هست که مبالغش اصلا بالا نیست.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: روزی که مصلح به پرسپولیس آمد، گفت من از استقلال 800، 850 میلیون تومان پیشنهاد داشتم ولی خودم دوست داشتم به پرسپولیس بیایم. با دوستانش مانند محمد انصاری و چند پیشکسوت هم مشورت کرد و به پرسپولیس آمد.

ترکاشوند درباره اینکه پندار توفیقی، دبیر هیئت مدیره استقلال اعلام کرده پرسپولیس مبلغ بیشتری به مصلح پیشنهاد داده، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم این صحبت‌ها را از کجا آورده‌اند ولی من یک هفته، 10 روز قبل از اینکه به سمت استقلال برود با او توافق کرده و قراردادش را امضا کرده بودم. نمی‌دانم این اعداد را از کجا آورده‌اند.

وی در مورد جذب احتمالی اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی گفت: من چیزی نشنیده‌ام و این خبر را در روزنامه‌ها خوانده‌ام. این خبر را تکذیب می‌کنم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه به نظرش کدام تیم در بازار نقل‌وانتقالات موفق‌تر عمل کرده، تأکید کرد: نمی‌توانیم بگوییم چون هر تیمی نیاز خاص خود را دارد. اگر نیاز سرمربی آن تیم برطرف شود، می‌توانیم بگوییم در نقل‌وانتقالات موفق‌تر بوده است. من در خصوص تیم خودمان صحبت می‌کنم و می‌گویم که با توجه به انتخاب‌هایی که برانکو داشت و به ما اعلام کرد، صددرصد نفراتی را که می‌خواست، جذب کردیم. هواداران باید در این باره نظر بدهند ولی به نظر من نقل‌وانتقالات ما خیلی خوب بوده است.

ترکاشوند در پایان، در مورد اینکه برخی معتقدند تیم‌هایی که جوان‌گرایی می‌کنند و بازیکنان گمنام جذب می‌کنند، موفق‌تر هستند، گفت: ما در فهرست‌مان چند جوان داریم که قطعا در روزهای آینده به تیم ما اضافه می‌شوند و اسامی آنها را خواهید شنید. برانکو تأکید زیادی به جذب جوانان دارد و اگر دقت کنید بازیکنانی که جذب کرده‌ایم، سن کمی دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/۱۲

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس