Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول راشکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ملی «همای رحمت» ویژه کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در قالب اجرای این طرح ملی چند طرح از جمله سفره‌های مهربانی و توزیع سبدهای غذایی به نیازمندان ویژه ماه مبارک رمضان در روستاها و مناطق محروم سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طرح ملی «همای رحمت» برای چهارمین سال پیاپی در سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در ماه مبارک رمضان پارسال با همکاری حامیان و خیران استان در اجرای طرح همای رحمت 2 هزار 780 سبد غذایی به ارزش افزون بر 2 میلیارد ریال در استان تهیه وتوزیع شد.
راشکی اظهار داشت: همچنین در این مدت 81 سفره مهربانی برای پنج هزار و 998نفر برپا شده است.
وی افزود: امسال نیز کمک‌های جمع‌آوری شده طرح «همای رحمت» به خانواده های نیازمند اختصاص یافت به گونه ای که علاوه بر توزیع 824 سبد غذایی 46 سفره مهربانی به ارزش 171 میلیون و 400 هزار ریال برای 2 هزار و 758 نفر در استان برپا و نیازمندان از آن بهره مند شدند.
وی بیان کرد: در منطقه سیستان نیز در ماه رمضان امسال با همکاری خیران و داوطلبان در لیالی قدر 71 بسته غذایی به ارزش هر بسته افزون بر یک میلیون ریال در بین خانواده های روستاهای این منطقه توزیع شد.
وی توزیع 300 پرس غذای گرم را در بین نیازمندان شهرستان زابل از دیگر خدمات امسال این نهاد در ماه مبارک رمضان ذکر کرد.
وی گفت: خدمات این طرح برای ایتام، زنان سرپرست خانوار، بیماران نیازمند و صعب ‌العلاج ارائه می ‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این نهاد با بهره ‌گیری از باورهای دینی، فرهنگی و ملی، حس نوع ‌دوستی را در جامعه تقویت کرده و با کمک و یاری حامیان و خیران خود برای توسعه مشارکت‌های مردمی و اصل همبستگی اجتماعی تلاش می ‌کند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 6 زندان برای نگهداری مجرمان جرائم عمد و غیرعمد در شهرستان های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار است.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بندگانی از رحمت الهی دور می‌شوند؟

قال رسول الله صلى الله علیه و آله: «لَمّا صَعِدَ المِنبَرَ و قالَ: آمِینَ ـ: أیُّها الناسُ، إنّ جَبرَئیلَ استَقبَلَنِی فقالَ: یا محمّدُ، مَن أدرَکَ شهرَ رمضانَ فلَم یُغفَرْ لَهُ فیه فَماتَ فَأبعَدَهُ اللّه ُ، قُلْ: آمِینَ، فقلتُ: آمِینَ؛ و فی حدیثٍ: أتانی جبرئیل فقالَ: ··· رُغِمَ أنفُ امرِئٍ أدرَکَ رمضانَ فلَم یُغفَر لَهُ، فقلتُ: آمِینَ.»

«پیامبر خدا صلى الله علیه و آله به هنگام منبر رفتن و گفتن آمین فرمود: اى مردم! جبرئیل نزد من آمد و گفت: اى محمّد! هر که ماه رمضان را درک کند و در این ماه آمرزیده نشود و بمیرد، خدا او را [از رحمت خود]دور کند. بگو آمین و من گفتم: آمین.

 در حدیثى [دیگر]آمده است: جبرئیل نزد من آمد و گفت: خوار بادا کسى که ماه رمضان را دریابد و آمرزیده نشود. من گفتم: آمین.»

منبع: بحار الأنوار

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • توزیع ۳ هزار پرس غذای گرم در آبدانان
  • توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در زنجان
  • چه بندگانی از رحمت الهی دور می‌شوند؟
  • توزیع جهیزیه و سبد غذایی در شهرستان قاین
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • رشد ۵۷ درصدی اهدای خون بانوان در سیستان و بلوچستان
  • برپایی سفره افطاری در قالب پویش هلال رحمت در گلستان
  • حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت