Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزندان خانواده‌های مددجو و زنان سرپرست خانوار که دارای گواهینامه‌های رانندگی و زمین کشاورزی یا زراعی هستند می‌توانند برای دریافت خودرو از کمیته امداد، ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای توانمند سازی مددجویانگفت: این نهاد از سال 94 تاکنون 130 دستگاه تراکتور و 70 خودرو نیسان برای ایجاد اشتغال پایدار مددجویان، خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس اهرابی، قیمت هر دستگاه تراکتور را به طور متوسط 47 میلیون تومان و خودرو نیسان را ۳۰ تا۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: دستگاه های نیسان با تخفیف 20درصدی به مددجویان واجد شرایط واگذار شد. وی گفت: فرزندان خانواده‌های مددجو و زنان سرپرست خانوار که دارای گواهینامه‌های رانندگی خودروهای سواری و تراکتور و همچنین دارای زمین کشاورزی یا زراعی هستند می‌توانند برای دریافت خودرو از کمیته امداد، ثبت‌نام کنند. اهرابی گفت: مهم ترین اهداف واگذاری این خودروها به مددجویان، پایدارسازی طرح های اشتغال روستایی، توسعه و رونق بخشی به طرح های کشاورزی مددجویان ساکن روستاها و همچنین اسکان خانوارها در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهرهاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده در حاشیه برگزاری این آیین گفت: آئین اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان سنت پسندیده‌ای است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت خیرین نیکوکار و کمیته امداد امام (ره) و آبشار عاطفه‌ها با شکوه خاصی برگزار شد.
بصیری فرد افزود: علاوه بر این امسال و در طول ماه مبارک رمضان نیز بیش از هزار و ۴۵۰ بسته غذایی شامل مایحتاج ضروری خانوار‌های تحت پوشش توسط خیرین نیکوکار تهیه شده و در اختیار نیازمندان این نهاد قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه هر یک از این بسته‌های غذایی با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیون ریال تهیه شده است، گفت: برگزاری آئین اطعام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، فضایی معنوی به شهرستان لنده بخشیده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود