Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار خراسان رضوی از پیگیری ساخت کتابخانه مرکزی در شهرستان‌های نیشابور و تربت حیدریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سیدجواد حسینی ظهر امروز در نخستین جلسه کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اظهار داشت: در حال حاضر با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان خراسان رضوی افزایش و راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در استان در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به راه‌اندازی 28 کتابخانه سیار روستایی در استان بیان کرد: همچنین همین تعداد کتابخانه نیز با هدف گسترش فرهنگ مطالعه در شهرستان‌های استان خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود.

حسینی با اشاره به اهمیت روزافزون کتابخانه‌های سیار افزود: کانون پرورش فکری استان نیز در زمینه کتابخانه‌های سیار بسیار فعال است و کتابخانه‌های سیار این نهاد در مشهد و تایباد راه‌اندازی شده و راه‌اندازی یک کتابخانه سیار دیگر در شهرستان کاشمر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: کتابخانه سیار مشهد نیز در این حوزه عملکرد بسیار مناسبی داشته است و در بین 2300 کتابخانه سیار کشور رتبه دوم را از آن خود کرده است.

معاوناستاندار خراسان رضوی تصریح کرد:اعتبارات ماده 180 قانون ابلاغ شده است و از فرمانداران شهرستان‌های خراسان رضوی درخواست داریم تا در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها برای تخصیص اعتبار به پروژه کتابخانه‌های استان اقدام کنند.

حسینی گفت: هفت شهرستان در استان خراسان رضوی فاقد کتابخانه هستند و برای شهرستان‌های نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه نیز ساخت کتابخانه مرکزی در دستور کار قرار گرفته و باید پروژه‌های نیمه تمام کتابخانه‌ای را نیز تکمیل کنیم.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش قدس خراسان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در همین خصوص اظهار کرد: در پی تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه مشهد_ نیشابور ۱۲ نفر مصدوم شدند.

سید حمید حسینی اظهار کرد: حادثه فوق عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در بزرگراه مشهد_نیشابور رخ داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور سه دستگاه آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شد، ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۱۲ نفر ارزیابی شد.

مدیر مرکز حوادث دانشگاه خاطرنشان کرد: اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان انجام شده و تعداد ۹ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی در ادامه از امدادرسانی به هشت مصدوم حادثه واژگونی خودروی ۲۰۶ در محور فیروزه خبر داد و گفت: حادثه فوق امروز در محور فیروزه رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور سه دستگاه آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شد.

 حسینی عنوان کرد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه هشت نفر ارزیابی شد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شده و هر هشت مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

همچنین در حادثه دیگری در محور مهنه_گناباد یک نفر کشته و یک تن دیگر نیز مصدوم شد.

در همین خصوص رییس اورژانس ۱۱۵ شهرستان مه‌ولات افزود: حادثه واژگونی خودروی پارس که در محور مهنه - گناباد اتفاق افتاد یک کشته و یک مصدوم در پی داشت.

محمدرضا چهلسری با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۲۰ محور مهنه - گناباد رخ داد، عنوان کرد: بنابر اعلام مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه بلافاصله کارشناسان پایگاه اورژانس جاده‌ای مهنه به محل اعزام و مصدوم حادثه توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) شهر فیض‌آباد مرکز شهرستان مه‌ولات منتقل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت