Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فروشگاه تعاونی فرهنگیان گفت: برآورد اولیه خسارت وارده به تعاونی مصرف فرهنگیان شماره دو بندرعباس را بیش از سه میلیارد تومان ارزیابی کرد.

‌به گزارش ایسنا،‌ میرزا بیت الهی نژاد در این خصوص افزود: میزان دقیق خسارت نیاز به بررسی بیشتر دارد.

وی اظهار کرد: در این فروشگاه لوازم منزل، مبلمان، وسایل صوتی تصویری و فرش عرضه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس نبود وجود سیستم اعلام و اطفای حریق در تعاونی مصرف فرهنگیان شماره دو بندرعباس را سبب گسترش آتش در این حادثه عنوان کرده بود.

فرجام دانش در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: وقوع آتش‌سوزی ساعت 01:13 بامداد به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بندرعباس(125) اعلام‌ شده است.

وی ادامه داد: زمان آغاز حریق خیلی زودتر از این ساعت صورت پذیرفته که متأسفانه به دلیل عدم وجود سیستم اعلام و اطفای حریق‌، آتش گسترش‌ یافته و همه فروشگاه طعمه حریق شد.

دانش با بیان اینکه گروه‌های آتش‌نشان از ایستگاه‌های ده‌گانه این سازمان با همکاری آتش‌نشانی‌های ارگان‌هایی همچون پایگاه هوایی، اداره کل بنادر و دریانوردی و فرودگاه بندرعباس در عملیات اطفای حریق این آتش‌سوزی بزرگ شرکت داشتند، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه موفق شدند در ساعت 5:54 بامداد عملیات اطفاء حریق را به پایان برسانند .

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس علت آتش‌سوزی را در دست بررسی اعلام کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته این سازمان یک هزار و ۵۷۸ عملیات را در سطح شهر سمنان پوشش داده است، ابراز داشت: طی این عملیات‌ها یک هزار و ۵۹ نفر نجات داده شدند.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: از این تعداد ۵۲۸ مورد انواع حریق و یک هزار و ۵۰ مورد سایر حوادث را در بر دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشتر حریق‌ها ناشی از بی احتیاطی، نقص فنی خودرو و اتصالی برق بوده است، ابراز داشت: ۱۴۲ مورد حریق‌ها از ساختمان‌های متروک، ضایعات و سطل‌های زباله اتفاق افتاده است.

خادمیان ضمن بیان اینکه ۸۲ مورد حریق منازل مسکونی و ۶۸ مورد دیگر مربوط به خودروها بوده است، تصریح کرد: ۸۸ حریق خارج از محدوده شهری نیز پوشش داده شدند.

وی بابیان اینکه در ۳۷۹ مورد افراد از کابین آسانسور و ۱۴۹ نفر از اماکن و منازل نجات یافتند، افزود: ۲۱۴ مورد نیز گرفتن حیوانات موذی بوده است.

کد خبر 6087860

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه