Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:56:57 GMT

بردخون با کمبود فضای آموزشی و پرورشی روبرو است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۵۳۸۹

بردخون با کمبود فضای آموزشی و پرورشی روبرو است

بوشهر - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: بردخون با کمبود فضای آموزشی و پرورشی روبرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهیر محمودی صبح دوشنبه در نشست با کارشناسان اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر اظهار داشت: بردخون نیازمند احداث فضاهای آموزشی و پرورشی جدید است.

وی افزود: در سال‌های اخیر جمعیت دانش‌آموزی منطقه افزایش چشمگیری داشته و مدارس به شدت با کمبود فضا روبرو است که می‌طلبد همه مسئولان، دلسوزان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت در این زمینه مشارکت کنند تا دانش آموزان در سال تحصیلی جدید مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با اشاره به آغاز طرح‌ها و پروژه‌ها در سال‌های قبل در منطقه، اضافه کرد: کار احداث ساختمان مدرسه امیرکبیر در سال ۸۹ و ساختمان دارالقران در سال ۹۵ آغاز شده اما تا هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: تعدادی از مدارس در شیفت مخالف مدارس دیگر اداره می‌شوند و تعدادی از مدارس نیز کمبود فضای آموزشی و پرورشی مانند نمازخانه، آزمایشگاه و کارگاه دارند و منطقه فاقد ساختمان پژوهش‌سرا و کانون فرهنگی است که امیدواریم با درایت و تلاش مسئولان این نیازها رفع شود.

وی خواستار مشارکت و همراهی خیرین در زمینه احداث، تعمیر و نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی منطقه بردخون شد و گفت: تاکنون خیرین همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرورش داشته‌اند اما به دلیل نیازهای فوری و افزایش دانش‌آموزان در سال‌های اخیر نیازمند مشارکت بیشتری نسبت به گذشته هستیم.

معاون و کارشناسان نوسازی مدارس استان بوشهر نیز در این نشست پیرامون پروژه‌ها و اولویت بندی در زمینه احداث فضاها مطالبی بیان کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی

به گفته شهروند خبرنگار ما تعدادی از شهروندانی که از سال ۱۳۹۳ تا کنون در شهرک آ. اس. پ واقع در جاده شهریار - ملارد از سال ۱۳۹۳ سکونت دارند منازل مسکونی این شهرک فاقد سند مالکیت است و بعد از ۱۱ سال همچنان پایان کاری برای آن دریافت نشده است علاوه بر این فاز دوم و دیگر فاز‌های این شهرک تکمیل نشده است.

همچنین این شهرک فاقد امکانات رفاهی از قبیل کمبود مدارس، مکان مذهبی و فرهنگی، فضای ورزشی، امنیت کافی، محیط درمانی و بهداشتی و نانوایی، مشکلات مخابراتی، آب، برق، است.

همچینن در فضای سبز، خیابان و زیر ساختمان شاهد فرونشست‌های خطرناک هستیم.

شهروند خبرنگار ما از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور