Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@10:54:29 GMT

تاریخ آغاز مرحله دوم «خنداننده‌شو»

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۶۴۰۸

تاریخ آغاز مرحله دوم «خنداننده‌شو»

مرحله دوم مسابقه «خنداننده‌شو» از اواسط هفته آینده در برنامه «خندوانه» آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، برنامه تلویزیونی «خندوانه» به کارگردانی و اجرای رامبد جوان، اواسط هفته آینده مرحله دوم مسابقه‌«خنداننده‌شو» را روی آنتن می‌برد. مرحله دوم این مسابقه که شرکت کنندگان آن 12 نفر هستند، مانند مرحله اول آن، با دریافت آرای مردمی قضاوت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در شب گذشته میزبان محمد نامی متخصص علوم اعصاب شناختی شد و تاثیر خنده را روی مغز انسان بررسی کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بامداد امروز (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، در دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA، تیم‌های دنور ناگتس و مینه‌سوتا تیمبرولوز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۱۰۶ - ۹۹ مینه‌سوتا همراه شد.

در جریان این دیدار آنتونی ادواردز، فوق ستاره تیم مینه‌سوتا، عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و با ثبت ۴۳ امتیاز،‌ هفت ریباند و سه پاس گل گذشته از فراهم‌کردن زمینه برد تیمش، رکوردی درخشان را هم به نام خود کرد.

ادواردز با این ۴۳ امتیاز به نخستین بازیکن در تاریخ NBA تبدیل شد که در مرحله پلی‌آف این لیگ، در نیمه دوم هر بازی به طور میانگین ۲۰.۴ امتیاز را به دست آورده است، یعنی او در هر نیمه دوم، بیش از ۲۰ امتیاز را به ثبت رسانده که از این نظر تنها بازیکن در تاریخ NBA است.

دیگر خبرها

  • معلم؛ روایتگر تاریخ و مظهر فرهنگ
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت