Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@13:30:40 GMT

درحال حاضر هیچ خاموشی در اهواز وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۶۴۷۵

درحال حاضر هیچ خاموشی در اهواز وجود ندارد

رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت : در حال حاضر هیچ خاموشی در مناطق اهواز نداریم اما همچنان مردم باید با توجه به شرایط موجود به رعایت الگوی مصرف برق بپردازند.

علیرضا شکرخدایی، اظهار کرد : در چند روز گذشته، پس از حادثه آتش‌سوزی پست برق سپیدار در روز 27 خرداد، از مجموع چهار ترانسفورماتور در این ایستگاه، 2 ترانسفورماتور وارد مدار شده است و شب گذشته نیز در ساعت 12 بامداد، سومین ترانس وارد مدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: پس از ورود سومین ترانسفورماتور به مدار، بار برخی از مناطق به این ترانسفورماتور منتقل شد اما پس از 15 دقیقه مجددا این ترانس دچار مشکل شد و کابل خروجی ترانس که به سمت فیدرها می‌رفت، آتش گرفت.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان این‌که در حال حاضر هیچ خاموشی در مناطق اهواز نداریم، تصریح کرد: به دلیل بروز این مشکل، از ساعت 00:15 دقیقه بامداد به بعد همکاران ما نتوانستند برق برخی از مناطق اهواز شامل منطقه باهنر، کوی نبوت، فولاد شهر و کوی ایثار را متصل کنند.

شکرخدایی عنوان کرد: با تلاش نیروهای برق، منطقه باهنر و کوی نبوت از ساعت یک و 10 دقیقه بامداد، فولادشهر از ساعت 5 و 16 دقیقه و کوی ایثار از ساعت هفت و 20 دقیقه امروز صبح برق‌دار شدند.

وی گفت: 2 ترانسی که در ایستگاه سپیدار با مشکل مواجه شده‌اند، معادل 100 مگاوات تولید برق دارند و در این زمینه تا زمانی که شرایط به حالت عادی بازنگردد و مشکل دو ترانس حل نشود، ممکن است به برخی از مناطق خاموشی بدهیم.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: تا زمان برگشت شرایط به حالت عادی از شهروندان اهوازی خواستار رعایت الگوی مصرف برق هستیم تا بار شبکه پایین بیاید و شاهد قطعی برق در مناطق اهواز نباشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است

عضو هیئت رئیسه و دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز پیش‌روی‌های محدوده‌ای شهر ارومیه یک پیش‌روی تحمیلی است نه پیش‌روی کارشناسانه و این امر مدیریت شهری را با چالش مواجه خواهد کرد.

گلشن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد:مناطق حاشیه‌نشین هم‌اکنون بزرگترین مشکل شهر ارومیه است که متاسفانه قابل کنترل نیست.

وی افزود: امروز در بسیاری از مناطق حاشیه‌نشین شهر ارومیه شاهد تولید مسکن حتی با متراژهای بسیار پایین هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به تفکیک زمین‌ها حتی در روستاهای الحاقی به محدوده شهر گفت: امروز شاهد تفکیک زمین‌های الحاقی به محدوده شهر ارومیه با متراژهای بسیار پایین هستیم که در صورت مدیریت نکردن با مشکل مواجه خواهیم شد.

نوروزی تصریح کرد: وقتی نقطه‌ای از شهر به داخل محدوده الحاق می شود، نیاز به ارائه خدمات دارد و اگر پیش‌بینی مدیریتی و برنامه‌ریزی شهرسازی نشود، دچار مشکل خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز پیشروی‌های محدوده‌ای شهر ارومیه یک پیشروی تحمیلی است، نه پیشروی کارشناسانه و این امر مدیریت شهری را با چالش مواجه خواهد کرد.

نوروزی عنوان کرد: مردم از مدیریت شهری خدمات می‌خواهند و متاسفانه با توجه به بروز بعضی از مسائل غیر کارشناسانه مدیریت شهری دچار مشکل شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: ارومیه با توجه به گسترش بی‌رویه باید به سمت‌وسوی طبقات‌سازی و شهرک‌سازی برود و مردم را باید با فرهنگ آپارتمان‌نشینی آشنا کنیم.

نوروزی گفت: باید تلاش شود با امکانات کم، بیشترین رضایتمندی شهروندان جلب شود و این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که امکانات کافی و رفاهی را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: در حاشیه شهر ارومیه شرمنده مردم هستیم و باید در مدیریت نقاط حاشیه‌نشینی به سمت و سوی شهرسازی مدرن برویم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: خوب زندگی کردن حق مردم است و از این رو دستگاه‌های دخیل در صنعت شهرسازی باید با دست به دست هم دادن و در کنار مدیریت شهری بودن این مشکل را رفع کنند.

کد خبر 749416

دیگر خبرها

  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!