Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:34:16 GMT

کشف بار بزرگ قاچاق سیگار و لباس خارجی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۶۵۰۶

کشف بار بزرگ قاچاق سیگار و لباس خارجی در همدان

همدان - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف بار بزرگ قاچاق سیگار و لباس خارجی به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال در همدان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف بار بزرگ قاچاق سیگار و لباس خارجی به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال در همدان خبر داد.

وی گفت: مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان با تشدید اقدامات اطلاعاتی موفق شدند شخصی با هویت محمدرضا که قصد انتقال کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیون از سنندج به مقصد تهران داشت را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان عنوان کرد: پلیس زمان دقیق و مسیر حرکت خودرو حامل کالاهای قاچاق را ردگیری کرده و در ورودی شهر همدان، کامیون مورد نظر را متوقف کرد.

زارعی گفت: راننده کامیون دستگیر و از جاسازی ماهرانه ای که در لابه لای سبدهای حمل مرغ تعبیه کرده بود تعداد یک میلیون و ۳۶ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار و ۷ هزار و ۷۰۷ ثوب انواع پوشاک قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت