Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@06:05:03 GMT

مراسم احیا به میزبانی شهدا در اهواز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۶۸۳۹

حسن نورانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان از برگزاری مراسم احیاء به میزبانی شهدا در اهواز خبر داد و گفت: این مراسم معنوی ساعت 23 چهارشنبه 31 خردادماه در گلزار شهدای اهوزا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر استان متشکل از فرزندان شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم این مراسم را برگزار می‌کنند، گفت: این برنامه معنوی که دوازدهمین سال اجرای آن است در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در جوار مزار شهدا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورانی ادامه داد: در سال‌های گذشته شاهد حضور جمعیت بالای 3 هزار نفری مردم را در این مراسم شاهد بوده‌ایم. برگزاری این مراسم معنوی امسال هم با حضور خوب مردم اهواز و خانواده‌های شاهد و ایثارگر همراه است.

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر استان گفت: حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا‌های خوزستان سخنران این مراسم است. صادق آهنگران و حجت الاسلام سعید شحیطاط نیز مداحان این برنامه هستند. شعرخوانی سید محمدمهدی شفیعی و پخش آوای نمای شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد