Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله رضیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه حمله موشکی شب گذشته سپاه به مراکز فرماندهی تروریست‌ها در سوریه گوشه‌ای از اقتدار و قدرت نظام، سپاه و کشور بوده است، اظهار کرد: چندین بار به تروریست‌ها و معاندان ایران اسلامی تذکر داده بودیم که کاری نکنند تا ایران اقتدار خود را نشان دهد و آنها توجه جدی به این قضیه نداشتند و حمله دیشب ضربه‌شستی به آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمله موشکی در واقع پاسخ به خباثتی بود که تروریست‌ها در تهران انجام دادند و تعدادی از هم‌وطنان بی‌گناه ما را به شهادت رساندند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حمله زنگ خطری بود برای همه کسانی که با گستاخی‌های خود سعی دارند اقتدار نظام و وحدت ملت را زیر سؤال ببرند و تفرقه ایجاد کنند.

این مسؤول با بیان اینکه نظام و مردم ما بارها و بارها نشان دادند که در مقابل هر تهدید و ظلمی می‌ایستند و از آرمان‌های امام راحل و خون شهدا عقب‌نشینی نمی‌کنند، اظهار کرد: رزمندگان ما به سلاح ایمان به خدا مجهز هستند و به هیچ‌کسی اجازه تجاوز به خاک وطن را نخواهند داد.

رضیان در پایان به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمنان نمی‌توانند به ما سیلی بزنند و ما به آنها سیلی خواهیم زد، اشاره کرد و گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، سیلی محکمی بر پیکره پلید تروریست‌ها و داعشی‌ها بود.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • کابوس بی‌بی
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • نتانیاهو و کابوس حمله به رفح
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!