Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس توان روز دوشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات شورای شهر کرمان مطلوب بود و تخلف قابل توجهی در انتخابات گزارش نشد افزود: روند شمارش آرا صحیح بوده است.
وی با بیان اینکه آرای مردم تا ساعت 12 شب 29 اردیبهشت سال جاری اخذ شد و پس از شمارش آرای ریاست جمهوری شمارش آرای شورای شهر آغاز شد اظهار کرد: برای نظارت بر شمارش آرا 2 دسته نیرو داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات نظارت بر پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کرمان گفت: ما رای مردم را حق الناس می دانیم لذا از مردم خواست به شایعات مطرح شده در این زمینه توجه نکنند.
وی با اشاره به اعتراض برخی نامزدها بعد از شمارش آرای شورای شهر افزود: بر این اساس آرای پنج صندوق در مرحله نخست به قید قرعه مورد بازشماری قرار گرفت که در جایگاه افراد تغییری صورت نگرفت.
وی گفت: در روند شمارش آرا متوجه شدیم برخی صندوق ها آرای 11 نفر اول را اعلام کردند و رای سایر نامزدها صفر اعلام شده است لذا تمام صندوق ها را بررسی کردیم و متوجه شدیم که هشت صندوق این مشکل را دارند.
رئیس هیات نظارت بر پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کرمان ادامه داد: بعد از بازشماری آرای این صندوق ها تغییری در جایگاه افراد ایجاد نشد لذا بعد از آن مجدد پنج صندوق دیگر مورد بازشماری قرار دادیم که مجدد تغییری در جایگاه ها ایجاد نشد و ما تایید انتخابات را اعلام کردیم.
وی بیان کرد: با توجه به اعتراضات برخی نامزدها مجدد خواسته شد تا آرای 10 درصد صندوق ها مورد بازشماری قرار گیرد و اگر در جایگاه نامزدها تغییر ایجاد شد مجدد بازشماری را ادامه بدهیم و این بازشماری با حضور نمایندگان نامزدها انجام شد.
توان با بیان اینکه نامزدها خواستار بازشماری صندوق های خاصی شدند اظهار کرد: صندوق های مورد نظر و چند صندوق نیز به قید قرعه بازشماری شد و باز هم در جایگاه قرار گرفتن نامزدها تغییری ایجاد نشد.
وی با اشاره به شمارش 10 درصد آرا در کرمان در مراحل مختلف گفت: تغییری در جایگاه قرار گرفتن افراد ایجاد نشده و نتایج انتخابات در شهرستان کرمان مورد تایید است.
وی از دست اندرکاران برگزاری امر خطیر انتخابات در شهرستان کرمان نیز تقدیر کرد.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار : بهنام احمدی *
3029/ 5054

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه

به گزارش خبرنگار مهر، رسول کوهپایه زاده گفت: همانطور که سخنگوی قوه قضاییه اعلام کردند خوشبختانه مطابق دادنامه قطعی از سوی شعبه ۸ صادره دیوان عالی کشور که صراحتاً اعلام نموده است: چنان چه موکل آقای «بابک زنجانی» بتواند بدهی خود را پرداخت کند، مستحق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اموال مربوطه به کشور مسترد گردیده و بدهی کاملاً تسویه شده است با درخواست دادگستری کل تهران و تایید ریاست قوه قضاییه، رهبر معظم انقلاب با درخواست عفو موکل موافقت فرمودند و مجازات اعدام به «۲۰ سال حبس» تقلیل یافت.

وکیل دادگستری افزود: اینک با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از گذراندن مدت حبس می گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان «آزادی مشروط» را دارا است و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه این پرونده نمونه درخشان و مصداق بارز درایت صداقت و سخاوت در تصمیمات اقدامات و قول های دستگاه قضایی است اظهار داشت: برخلاف برخی از اظهار نظرها و ادعاها نهایتاً اموال به کشور مسترد شد و هم حقوق قانونی موکل ملحوظ نظر قرار گرفته و احقاق گردید.

کوهپایه گفت: به عنوان وکیل دادگستری از بدو ورود به پرونده تمام تلاش و همت و تمرکز بر این امر استوار بود که حقوق قانونی موکل و جامعه بر اساس سوگند وکالت مورد توجه قرار گرفته شود. پس از ۱۰ سال حضور و وکالت در این پرونده تحقق وعده الهی را شاهد هستیم که «ان الله مع الصابرین».

وکیل دادگستری بیان کرد: نکته مهم اینکه این برگ ذرین در تاریخ قضایی که همزمان استرداد اموال و حقوق متهم مورد توجه قرار گرفته شده است، مرهون عدالت خواهی، تدبیر، صلابت، اهتمام و ژرف اندیشی شخص قوه قضاییه است که از بدو تشکیل پرونده تا به امروز با نظارت، ارشاد و جلوگیری از کج روی و ارائه طریق، هم مانع از تضییع خون انسان و هم اموال مربوطه به کشور مسترد شد، یقیناً اجر این ثواب عظیم نزد پرودگار محفوظ است.

کد خبر 6093267

دیگر خبرها

  • به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات