Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تلفات جاده‌ای در سال گذشته گفت: اکیپ‌های ویژه پلیس‌ برای ایجاد آرامش در سفرهای تابستانی در جاده‌های استان زنجان مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، اسماعیل اسماعیلی در جلسه ظهر امروز ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به افزایش عبور و مرور در ایام تابستان اظهار داشت: به طور حتم از عید فطر به مدت 10 روز با افزایش ترافیک در جاده‌های استان مواجه می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل اینکه استان همجوار زنجان، استان گیلان یکی از استان‌های پر رفت وآمد کشور است نیروی کمکی به این استان ارسال می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته تعداد کشته‌های جاده‌ای استان نسبت به سال 94 کاهش یافته بود، خاطرنشان کرد: می‌توان گفت وضعیت سال 95 نسبت به سال‎‌های گذشته‌اش مطلوب است که مقایسه آمار در طولانی مدت نشان از کاهش 50 درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای دارد.

وی با اشاره به تعداد کشته‌های سال 95 گفت: در سال 95 متاستفانه شاهد کشته شدن 243 نفر بودیم که سال 94 این میزان 260 نفر بود که توانستیم در سال95 با کاهش 7 درصدی مواجه باشیم.

اسماعیلی با بیان اینکه آموزش‌های لازم به نیروها داده شده است، ابراز کرد: برای افزایش میزان مسافرت و رضایمتدی مسافران، به نیروها آموزش‌های لازم داده شده و تاکید کردیم با مسافرین برخورد مناسبی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هوای استان مطلوب است و شاهد آن هستیم که مسافران در چادر استراحت می‌کنند، گفت: در محل‌های استراحت مسافران برای افزایش امنیت محل‌ها، نیروهای با تجربه‌ای حضور پیدا می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز استان شناسایی شده است، گفت: برای کاهش تصادفات جاده‌ای با همکاری دستگاه‌های مربوطه نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده است که به امید خدا شاهد تصادفات جاده‌ای در ایام تابستان نباشیم.

وی گفت: درخواست پلیس از نیروهای امدادی این است که به‌ویژه در 10 روز نخست تعطیلات تابستانی حضور پررنگی در جاده‌ها داشته باشند که این امکان هست در 10 روز نخست تردد خودروها مانند تردد نوروزی باشد.

اسماعیلی در پاسخ به بعضی انتقاداتی که پلیس زنجان در حوزه ترافیکی خیلی اعمال قانون می‌کند، گفت: اعمال قانون از طرف پلیس این معنی را می‌دهد که سیاست پلیس برای پیشگیری از حادثه است.

وی گفت: در نماز عید سعید فطر و راهپیمایی روز قدس پلیس حضور پررنگی دارد و امنیت و آرامش مراسمات را تامین می‌کند.

انتهای پیام/

R41375/P41362/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان