Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت امنیت تهران اظهار داشت: وضعیت امنیت تهران خوشبختانه مناسب است و حضور مردم در مترو، ترمینال‌ها و شب‌های قدر گسترده بوده و در مراسم‌های شب‌های احیا با اینکه مردم به‌ٌصورت گسترده حضور داشتند، مراسم در آرامش کامل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روزهای گذشته هیچ دستگیری‌ای از افراد مرتبط با حملات تروریستی در تهران نداشته‌ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره تداوم اقدامات امنیتی و برپایی ایست و بازرسی‌ها در سطح شهر گفت: ایست و بازرسی‌ها تا اطلاع بعدی در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس در کنار مردم است. امیدواریم شهروندان این توقف‌های چند دقیقه‌ای را بر ما ببخشند چرا که این ایست و بازرسی‌ها برای امنیت آنها لازم است.

سردارساجدی نیا در پاسخ به سؤال خبرنگاری درمورد تجمع مال باختگان موسسات مالی در تهران و برخورد پلیس با آنها گفت: تجمع مقابل مؤسسات مالی قانونی نیست اما با توجه به بحران‌های ایجاد شده در مجموعه‌های مؤسسات مالی مردم مقابل این مؤسسات تجمع می‌کنند. پلیس سعی در مدارا با تجمع کنندگان دارد تا مشکل خاصی به‌وجود نیاید. روز گذشته 24 مورد تجمع در ارتباط با مؤسسات مالی در تهران برگزار شد و به هر حال مردم نگران پول‌هایشان هستند.

وی ادامه داد: به مسئولان مؤسسات مالی توصیه می‌کنیم به این موضوعات رسیدگی کنند تا شاهد اینگونه تجمعات نباشیم.

*برخورد خودسرانه تعدادی از مأموران پلیس با تجمع کنندگان موسسات مالی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انتشار فیلمی از درگیری ماموران و مردم در شبکه‌های اجتماعی در مقابل یکی از موسسات مالی گفت: روز گذشته درگیری در مقابل یکی از موسسات مالی پایتخت بین پلیس و تجمع‌کنندگان ایجاد شد که متاسفانه در حاشیه این درگیری چند نفر از عوامل پلیس به صورت خودسرانه با مردم درگیر شدند.

وی ادامه داد: به دنبال این اقدام چند مامور خودسر، فرمانده میدان به این اقدام آنها اعتراض کرد و از این رو سایر ماموران پلیس برای ممانعت از درگیری ماموران خاطی با مردم وارد عمل شدند.

سردار ساجدی‌نیا تأکید کرد: پلیس سریعا ماموران خاطی و خودسر را شناسایی کرد و طبق دستورالعمل موجود با آنها برخورد کرد.

*دستگیری و انهدام 30 باند سرقت در 24 ساعت گذشته

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره جمع‌آوری نشدن معتادان خیابانی از سطح شهر گفت: مشکل اصلی در این حوزه تأمین محل نگهداری و کمپ‌های ترک اعتیاد است از ابتدای سال تاکنون ظرفیت نگهداری 700 نفر در اختیار پلیس قرار گرفته و اگر این ظرفیت افزایش یابد آمادگی داریم به‌زودی بسیاری از معتادان را جمع‌آوری کنیم.

سردارساجدی نیا گفت:در ادامه طرح امنیت محله محور در شهر تهران، روز گذشته 30 باند سرقت که متشکل از 145 نفر بود، شناسایی و منهدم شدند که 60 درصد از افراد این باند زورگو و کیف قاپ بودند.

وی در ادامه افزود:از این باند حدود 60 دستگاه خودرو کشف و تعداد زیادی مدارک شناسایی، گوشی تلفن همراه و غیره کشف شده است که برآورد اولیه ارزش ریالی کالای مسروقه 240 میلیارد ریال بوده است و در همین راستا مال باختگان به این اداره آگاهی شاپور جهت شناسایی و معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه 40 درصد از این سارقان ساکن شهرستان‌های اطراف و 60 درصد ساکن تهران بودند، گفت:متاسفانه بارها برای ایمنی خودروها به شرکت های خودروساز تذکر دادیم اما تاکنون در خصوص ایمنی خودروها به جهت عدم سهولت در سرقت تغییراتی حاصل نشده است.

*تمهیدات پلیس برای روز قدس

سردارساجدی نیا در مورد تمهیدات پلیس برای روز قدس گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین امنیت روز قدس در نظر گرفته شده و با توجه به تداوم اقدامات ترافیکی، انتظامی و امنیتی امسال نیز شاهد حضور خوب امت حزب الله خواهیم بود.

وی از اجرای طرح امنیت پارک ها خبر داد و گفت: از ابتدای تابستان حضور ماموران در پارک ها برای تامین امنیت شهروندان تشدید می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت مقابله با جرائم سرقت و دستگیری هشت نفر سارق سابقه دار و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای مطالبات مردم و به منظور برقراری امنیت و آرامش و مقابله با جرائم سرقت در مناطق جرم خیز و آلوده، طرح امنیت محله محور پلیس با استفاده از توان حداکثری نیروها طی ۴۸ ساعت در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی، هشت نفر سارقان سابقه‌دار شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت شامل اماکن خصوصی، دولتی، سیم و کابل های برق، منزل و... در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ روهنا با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح در سطح شهرستان، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و قانون گریزی، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور