Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه مخابرات منطقه تهران ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید توکلی با پیش شماره های 4450تا 4459 در محدوده بلوار یاس، بلوار خزر، خیابان های پنجم و ششم، صدف، مروارید با اختلال همراه می شود.
در مرکز مخابرات شهدای ورد آورد با پیش شماره های 4498و4499 در محدوده بزرگراه حکیم، اتوبان شهید خرازی، شهرک الهیه، اردستانی اختلال بروز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرکز مخابرات پرند با پیش شماره 5666 در محدوده مسکونی پرندک اختلال ایجاد می شود.
در مرکز مخابرات شهید محسنیان با پیش شماره 6639 در محدوده راه آهن، 17 شهریور، شاد آباد، وثوقی، 15 متری اول شمالی و جنوبی، کرمی، مختاری اختلال ایجاد می شود.
در مرکز مخابرات شهید فرد اسدی با پیش شماره های 6600 تا 6609 ،6615 و 6619 در محدوده مرکز حداکثر به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مرکز مخابرات شهید بختیاری از ساعت 2 بامداد به مدت 4 ساعت با اختلال همراه است.
در مراکز مخابرات شهید توکلی، شهید مفتح از ساعت 24 به مدت 6 ساعت بااختلال همراه می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**2078* 1579*تنظیم: محمدمهدی بهرامی*انتشار:مرضیه فاتحی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی به اطلاع مسافران محترم خط ۵ می‌رساند، صبح امروز به دلیل بروز اختلال در این خط، اعزام قطار‌های تندرو متوقف شد که با تلاش بی‌وقفه همکاران فنی، این اختلال به طور موقت رفع و تلاش شد تا اعزام‌های تندرو مجدداً از سرگرفته شود؛ اما به منظور انجام بررسی‌های دقیق‌تر، حفظ ایمنی و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم، اعزام این قطار‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است؛ بنابراین با توجه به اینکه زمان لازم برای بررسی‌های ایمنی دقیقاً مشخص نیست، بعد از ظهر امروز تمام قطار‌های خط ۵ از مبدا تهران به سمت گلشهر به صورت عادی اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است اختلال پیش آمده در سیستم کنترل علائم خط بر روی اعزام قطار‌های عادی نیز تأثیر گذاشته و حرکت قطار‌ها با کندی انجام می‌شود.

 باتوجه به حذف قطار‌های تندرو و کندی حرکت در این خط، از مسافران محترم تقاضا می‌شود این موارد را در برنامه ریزی بازگشت خود لحاظ کنند تا به موقع به مقاصد خود برسند. 

اطلاعات تکمیلی در خصوص از سر گیری اعزام قطار‌های تندرو و رفع مشکل در خط ۵، متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید. از صبر و شکیبایی مسافران محترم در طول زمان رفع این اختلال سپاسگزاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم