Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@10:17:02 GMT

نقش موثر شامپو سیر در کاهش شوره های چرب قارچی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۹۲۳۶

نقش موثر شامپو سیر در کاهش شوره های چرب قارچی

استان‌ها>لرستان - مصرف سیر نه تنها به شکل خوراکی بسیار مفید است بلکه به عنوان یک ماده غذایی مهم برای مو نیز شناخته شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، زمانی که عصاره سیر وارد شامپو می شود، پوست سر مقادیر بالایی مواد غذایی، دارویی و طبیعی جذب نموده وموجب تقویت پیاز مو، جلوگیری از شکنندگی مو، درخشندگی و کاهش ریزش مو می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیر به علت حضور ترکیبات گوگردی مانند آلی سین، اثر ضد عفونی کننده، ضد باکتری و ضد قارچ دارد.
تاثیرات شامپو سیر پرمون :
با مصرف « شامپو سیر پرمون» یکی از اصلی ترین مشکلات مو و پوست سر از قبیل «شوره های چرب قارچی» بطور طبیعی بر طرف می گردد.
با مصرف شامپو سیر پرمون چربی اضافی پوست سر از بین رفته، منافذ پوست بسته و ریزش مو نیز متوقف می گردد.
- مواد معدنی موجود در شامپو سیر پرمون اصولاً موجب رشد مو، تقویت و استحکام مو می گردد.
- منیزیم به همراه کلسیم ( ماده ضروری رشد و سلامت مو ) به بهبود رشد موها کمک می نماید .
- پتاسیم موجود در سیر موجب تنظیم گردش خون می گردد.
- مصرف شامپو سیر پرمون گردش خون در مویرگهای سطح پوست را افزایش داده موجبات رشد بهتر موها را فراهم می نماید.
- سلنیم موجود در شامپو سیر پرمون موجب افزایش نرمی و خاصیت کشسانی پوست و مو گردیده، از شکنندگی مو جلوگیری وباعث درخشندگی بیشتر موها می گردد.
- سیلسیم و آهن موجود در شامپو سیر پرمون نیزموجب تقویت، استحکام و کاهش ریزش مو می گردد.
- روی و ویتامین A موجود در سیر با یکدیگر اثر مطلوب بر خشکی مو و چربی پوست سر دارند.
- ویتامینها: مصرف مداوم سیر از سفید شدن زودرس موی سر جلوگیری می نماید
شامپو سیر پرمون سرشار از ویتامین C وحاوی ویتامینهای A ، B1 و B2 می باشد ومصرف مداوم آن سفیدی موها را به تأخیر می اندازد.
مصرف شامپو سیر پرمون حاوی عصاره سیر می تواند از اثرات سوء سورفاکتانتها و عوامل حساسیت زا بکاهد و مصرف آن به عنوان شامپوی ضد شوره نیز برخلاف ضد شوره های شیمیایی نه تنها هیچ گونه ضرری ندارد بلکه می توانید از اثرات ترمیمی، ضد ریزش مو و کنترل چربی پوست سر آن نیز بهره مند گردید.
برای مصرف موضعی سیر همچنین اثرات از بین برنده التهاب و التیام دهنده زخم و جراحات عنوان کرده اند.

منبع: شرکت دارو سازی و بهداشتی دکتر جهانگیر

48

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان درباره نوشیدن آب قبل از خواب

دانشمندان هشدار دادند که قبل از خواب آب ننوشید زیرا ممکن است خطر جدی برای سلامتی باشد.

به نقل از هلث، دانشمند برجسته خواب هشدار داده است که نباید قبل از خواب آب بنوشید زیرا در واقع می‌تواند منجر به طیف وسیعی از مشکلات سلامتی شود.

اشلی هاینزورث، توضیح داد در حالی که باید در طول روز هیدراته باشید، نوشیدن بیش از حد آب قبل از خواب می‌تواند ایده بدی باشد.

نوشیدن آب قبل از خواب می‌تواند الگوی خواب شما را مختل و در واقع سیستم ایمنی بدن شما را ضعیف کند. این متخصص گفت که ساعت داخلی بدن ما عملکردهای مختلفی را کنترل می‌کند که شامل میزان مایعات بدن ما نیز می‌شود.

آب رسانی زودتر در روز برای اطمینان از اینکه بدن شما زمان کافی برای پردازش مایعات و کاهش احتمال اختلالات در طول شب را دارد، بسیار مهم است اما وی هشدار داد که نوشیدن آب زیاد قبل از خواب باعث می‌شود کلیه‌های شما ادرار بیشتری تولید کنند و شب هنگام برای رفتن به سرویس بهداشتی بیدار شوید.

این مورد می‌تواند چرخه طبیعی خواب شما را مختل کند که به نوبه خود در دراز مدت به سلامت شما آسیب می‌رساند.

اشلی همچنین هشدار داد که وقفه در هنگام خواب می‌تواند از خواب عمیقی که بدن شما برای سلامت ذهنی و جسمی به آن نیاز دارد جلوگیری کند.

وی افزود: اختلال مداوم در چرخه خواب ما، به ویژه در طول شب تهدید جدی برای سلامت کلی ماست و منجر به افزایش استرس، اختلال در عملکرد شناختی، ضعف سیستم ایمنی و حتی افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند مشکلات قلبی عروقی و دیابت شود. زمان آن رسیده است که به خاطر رفاه خود استراحت بدون وقفه را در اولویت قرار دهیم.

اشلی بهترین زمان از روز برای مصرف آب را بیان کرد: هیدراتاسیون خود را از صبح زود شروع کنید و مصرف آن را در طول روز ثابت نگه دارید. به این ترتیب، کمتر احساس نیاز به جبران آب بیش از حد در بعد از ظهر خواهید داشت.

وی همچنین کاهش مصرف مایعات را با نزدیک شدن به زمان خواب پیشنهاد کرد و گفت: در ۲ ساعت منتهی به زمان خواب، به تدریج مایعات مصرفی خود را کاهش دهید. این عملکرد به بدن شما زمان کافی برای پردازش مایعات را می‌دهد.

همچنین توصیه شده است که قبل از خواب از مصرف کافئین خودداری کنید زیرا می‌تواند خواب شما را مختل کند. این نوشیدنی‌ به‌ عنوان دیورتیک (ادرارآور) عمل می‌کند و تولید ادرار را افزایش می‌دهد. توصیه می‌شود مصرف آن را به خصوص در ساعات قبل از خواب محدود کنید.

اشلی همچنین تاکید کرد که چقدر مهم است که روال خوب نوشیدن آب برای بهینه‌سازی چرخه خواب خود ایجاد کنید.

او گفت: ایجاد روتین هیدراتاسیون مطابق با ریتم بدن شما کلیدی است. به تشنگی به خصوص در اوایل روز به سرعت واکنش نشان دهید زیرا باعث یکنواختی مصرف و کاهش مصرف بیش از حد قبل از خواب می‌شود.

این دانشمند افزود: فقط میزان نوشیدنی شما مهم نیست، بلکه زمان و نحوه تناسب آن با روز شما مهم است با اتخاذ روال ذهنی، می‌توانید کیفیت خواب و سلامت کلی خود را بهبود ببخشید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟ ترفندهایی برای کاهش تشنگی در طول روزه‌داری

دیگر خبرها

  • جینسینگ هندی یا آشواگاندا چیست و چه خواصی برای بدن دارد ؟
  • هشدار دانشمندان درباره نوشیدن آب قبل از خواب
  • روش‌های موثر مصرف سیب برای کاهش وزن
  • چه شربتی را جایگزین نوشابه و دلستر کنیم؟
  • اپیلاسیون صورت ضرر دارد؟
  • جوانی پوست شما با این خوراکی‌ها حفظ می‌شود
  • کرم گلدن شاین اصلی
  • ریزش قیمت طلا در راه است ؟
  • مواد غذایی موثر بر آلزایمر را بیشتر بشناسیم
  • به محض ترک قند و شکر در بدن چه می‌شود؟