Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا ملاهاشم نوری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: حملات تروریستی داعش در هر نقطه از دنیا که به منظور اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی انجام می‌شود، محکوم است.

وی با خداقوت ویژه به دلاورمردان سپاه برای پاسخ دندان‌شکن به تروریست‌های تکفیری، اظهار داشت: این اقدام کوبنده سپاه، علاوه بر اثبات اقتدار نظامی ایران اسلامی، به دشمنان نشان داد که دست متجاوزان به این آب و خاک قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت قروهبا اشاره به انجام این عملیات از استان‌های کردستان و کرمانشاه، گفت: ایران اسلامی، چیزی به اسم اهل تشیع و اهل تسنن ندارد و همه «ید واحده‌ای» با هر زبان و قومیت و مذهبیهستیم کهپیرو رهبر معظم انقلاب بوده و در برابر دشمنان از هر جنسی که باشند، خواهیم ایستاد.

نوری خاطرنشان کرد: دشمنان کور خوانده‌اند، اگر حتی تصور کنند می‌توانند در کشور ما رخنه کنند و مشکل ایجاد کنند و لذا باید حد و حدود خود را بدانند.

وی این حمله موشکی را پیامی برای همه دشمنان در هر نقطه از ایران اسلامی ذکر کرد و افزود: دشمنان می‌خواستند مزدوران خود را در قالب لباس و زبان کردی نمایش دهند تا شکاف قومی و مذهبی ایجاد کنند اما این عمل آنان دلبستگی بیشتر اهل ‌سنت و کردزبانان به ایران اسلامی را موجب شد و نقشه شوم آنان را ناکام گذاشت.

به گفته نوری، در مقابل چند نفر مزدور داعش و صهیونیست، هزاران شیر مرد و شیرزن کرد و اهل ‌سنت هستند که حاضرند در رکاب رهبر انقلاب و برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی، جان خود را تقدیم کنند.

امام جمعه اهل سنت قروهحمله موشکی سپاه از کردستان و کرمانشاه را اقدام به جایی دانست و افزود: این اقدام ارزشمند نشان داد که با تعدد قومی و مذهبی در سرزمین پهناور ایران، وحدت کلمه حرف اصلی را می‌زند.

انتهای پیام/2330/73

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست بزرگداشت مقام معلم و استاد با حضور امام جمعه شهرستان آباده حجت‌الاسلام سید علیرضا دانا نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست اظهار کرد: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

آرش زارعیان متذکر شد: بدون تردید همت و تلاش استادان فرهیخته و معلمان عالی‌قدر نقش مهمی در دانایی، شکوفایی و تعالی جامعه و فراهم کردن شرایط لازم برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد.

امام جمعه شهرستان آباده هم یادآور شد: علمی كه پشتوانه عقلی نداشته باشد موجب گمراهی می‌شود و رسالت علم رها ساختن انسان از بند خودبینی و خودپرستی است.

دانا با تأکید بر اینکه دانشجویان بیشتر از دیگران باید بصیرت و عقلانیت داشته باشند، توجه به تقویت تفکر در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و افزود: خردورزی آن چیزی است که استادان باید قبل از تدریس بدان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه‌ها زیرساخت اصلی علم و دانش در کشور هستند و استادان به سبب نقش الگویی خویش، درهای معرفت را به روی دانشجویان می‌‌‌‌گشایند و راه و رسم زندگی صحیح را به آنها می‌آموزند و زمینه‌ساز تربیت انسانی «دانا، توانا، خردمند، پرهیزکار، پاکدامن، کارآمد، شجاع، هوشیار و اهل اقدام» می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان