Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:21:05 GMT

۲۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره شعر رمضان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۹۷۶۷

۲۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره شعر رمضان ارسال شد

ارومیه- دبیر اجرایی نخستین جشنواره شعر رمضان شهرداری ارومیه از وصول ۲۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره شعر رمضان از ۹ استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری ارومیه، احمد اسدی با اعلام این خبر اظهارداشت: تاکنون ۲۰۰ اثر ادبی در قالب های مختلف شعری و در سبک های عروض، هجایی و سپید به دبیرخانه نخستین جشنواره شعر رمضان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تعداد آثار در دو بخش اشعار رمضان و اشعار آزاد هستند که بعد از پالایش اشعار و همچنین احتمال اضافه شدن آثار جدید دریافت شده، پیش بینی می شود حداقل ۱۵۰ شعر به مرحله داوری نهایی برسند.

مسئول فرهنگسرای حاجی یرلوی شهرداری ارومیه اظهار کرد: دبیرخانه این جشنواره مستقر در فرهنگسرای حاجی پیرلوی شهرداری ارومیه است و کلیه امورات مربوط به دریافت آثار و داوری آنها با این فرهنگسراست.

اسدی تصریح کرد: بنا داشتیم که آثار دریافت شده را پالایش و طبق آنچه که در فراخوان ذکر شده بود به صورت شهرستانی داوری کنیم اما با توجه با استقبال گسترده هنرمندان سایر استانها از این جشنواره و با موافقت مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه که مسئولیت اجرای جشنواره را برعهده دارد، آثار سایر استانها نیز داوری خواهند شد.

وی یادآور شد: تنها دو روز تا پایان فرصت ارسال آثار زمان باقی است و روز شنبه سوم تیرماه نیز مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر رمضان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره شعر رمضان شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: علیرغم تبلیغ بسیار محدود و فرصت کم برای ارسال آثار از طرف شعرا شاهد استقبال بی نظیر هنرمندان استانی و کشوری از جشنواره شدیم که خود نکته مثبتی در جهت برنامه ریزی گسترده تر برای سالهای آینده خواهد بود و از سویی نشانگر اعتماد هنرمندان به این جشنواره و شهرداری ارومیه از لحاظ داوری است.

اسدی یادآور شد: چنانچه هنرمندان عرصه شعر بخواهند در این جشنواره شرکت کنند می توانند آثار خود را در فرصت باقیمانده یعنی تا ۳۰ خردادماه به آدرس: ارومیه- کمربندی خاتم الانبیاء- خیابان شهید محمدزاده(منطقه حاجی پیرلو) - پشت مجتمع آموزشی دخترانه حاجی پیرلو- روبروی پارک ارغوان- فرهنگسرای حاجی پیرلو ارسال و یا با عضویت در کانال تلگرامی این فرهنگسرا به آدرس @farhangsaraaa و ارتباط با ادمین کانال آثار خود را به دبیرخانه نخستین جشنواره شعر رمضان شهرداری ارومیه برسانند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محبی در این زمینه افزود: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منطقه تاریخی مغاطیلوی ارومیه، این موضوع به‌صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل و واحد اطلاعات یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل قوشچی ارومیه باند بزرگ و حرفه‌ای حفاران غیر مجاز حین برداشت آثار تاریخی و فرهنگی در منطقه تاریخی مغاطیلو معروف به «ماوارا» دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات علاوه بر دستگیری ۱۰ حفار غیرمجاز، سه دستگاه خودرو، آلات و ادوات تخریب گران آثار تاریخی از قبیل موتور برق، بتن‌کن، بیل و کلنگ کشف و ضبط شد.

سال گذشته نیز ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم و اعضای آن دستگیر شده بودند

کد خبر 6092604

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است