Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در شرايطي که خودروسازان ايران معمولا چندان اهميتي براي ميزان رضايت مندي مشتريان خود قائل نيستند، صنعت گران چيني سعي دارند تا با نهايت تلاش و جبران نقاط ضعف رقباي خود، سهم بيشتري از بازار را به خود اختصاص دهند.
طراحي محصولات تازه با ظاهر و باطن بهتر و آپشن هاي بيشتر تنها بخشي از اين تلاش گسترده به سبک آسياي شرقي محسوب مي شود و در کنار اين راهکار، چيني ها به جلب نظر مثبت مشتريان نيز اهميت زيادي مي دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همين راستا مديران خودرو به عنوان يکي از جدي ترين متوليان خودروهاي چيني در ايران ظرف ماه هاي گذشته برنامه جامعي را به اجرا گذاشته و مديران اين شرکت از طرح  ويژه خدمات پس از فروش در ماه رمضان سخن مي گوييد.
طرح خدمات پس از فروش خودروهاي ام وي ام و چري، بازديد رايگان سيستم تهويه مطبوع، بازديد موتور و بازديد چرخ ها به همراه ارائه تخفيف بر روي قطعات مصرفي مانند روغن موتور و گاز کولر را شامل مي شود که از هفته جاري در دستور کار نمايندگي هاي خدماتي مديران خودرو قرار گرفته است.

همچنين مديران خودو به مناسبت ماه مبارک رمضان مجموعه قرعه کشي هايي براي خريداران محصولات MVM و چري ترتيب داده است و به تازگي دور دوم اين قرعه کشي با حضور مسئولين شرکت، چندي از نمايندگان مهم اين خودروسازي در تهران و حضور اصحاب رسانه در محل اصلي شرکت برگزار شده است و طي اين مراسم، 4 برنده سفر به چين از بين خريداران محصولات MVM و 4 برنده ديگر از بين خريداران محصولات چري انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، این خودرو فقط یک طرح اولیه نیست و به بازار عرضه می شود.

شرکت چینی دانگ فنگ کمپین بازاریابی وسیعی برای اس یو وی لوکس چهار موتوره M-Hero917 انجام داد که سال گذشته به طور داخلی عرضه و اخیرا در سوییس معرفی شده است. اکنون شرکت یک کمپین پر زرق و برق تر برای نسخه 4 در 4 به راه انداخته است. این خودرو که M-Hunter نام گرفته طراحی جالبی دارد که کابین آن از اسکلتی فلزی تشکیل شده است. این فقط طرح اولیه نیست و احتمالا در نهایت به گرانترین خودروی آفرود حافظ حمیط زیست در نمایشگاه اتومبیل چین امسال تبدیل شود.

M-Hunter از لحاظ رنگ و اسکلت نمایان بدنه یادآور خودروی Brabus900 Crawler است اما از آن اسپرت تر است.

یک آژانس خبری چینی مدعی است گشتاور این وسیله نقلیه برقی از تمام خودورهای فعلی ساخت این کشور بیشتر است. همچنین خودروی مذکور بسیار گرانتر از یک وسیله نقلیه آفرود معمول چینی خواهد بود.

کد خبر 6086260 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در کارخانه اعلام شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول