Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@13:26:35 GMT

عجیب‌ترین شغل‌های ایران در «هزار داستان»

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۰۰۳۴

عجیب‌ترین شغل‌های ایران در «هزار داستان»

به گزارش پارس نیوز،

این قسمت از برنامه با اجرای الهام پاوه نژاد به روایت عجیب‌ترین شغل‌های ایران به میزبانی الهام پاوه‌نژاد با روایت داستان‌هاى سرمانورچی قطار، کار در ارتفاع، عکاس خبری و کولبرها می‌پردازد.

شغل‌هایی که حتی تصور آن هم عجیب است و شاید بسیاری از ما از وجود چنین مشاغل و سختی‌ها و تفاوت‌های آن خبر نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت60دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ٠٨:٣٠ و ‏‎١٣:٣٠ روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از:

ناظر کیفی: حامد عبددوس، نویسنده: اشکان عقیلی‌پور و مسعود خاکباز، مدیر تولید: رایموند رسولی، جانشین تولید: علی حصاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: احسان بشارت، مستندسازان: آرش یزدانی، مهران فردپور، خسرو کریمی و هانا حواری‌نسب، طراح دکور: بهرنگ سهرابی، طراح نور: حسین قاسمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری و سعید احمدی، تدوین: سید منصور نیکخواه خوشکلام، نیما برق لامع و سهیل سرداریان، موسیقی تیتراژ پایانی: گروه پالت، چهره‌پرداز: مینا بادامی، طراح نشانه: علی دبیریان، عکاس: نازی خوش‌اخلاق، تصویربردار پشت صحنه: احسان سلطانی، دستیار تهیه: سعید قلوبی و محمدمهدی رحمتی، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: امیرحسین کریمی وثیق.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران