Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی کارخانه تولید شن و ماسه در کهگیلویه آغاز شد . دانلود دانلود
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  کاظم فلاحی‌دوست با بیان اینکه عملیات امداد و نجات برای تحلیه آب از این منازل توسط۳۳ تیم عملیاتی انجام شد افزود: بیشتر خانه‌های مسکونی که دچار آبگرفتگی شدند، مربوط به محلات مختلف شهر یاسوج شامل پیرچوپان‌ها، مادوان، شهرک فرمانداری، علی‌آباد، گوشه، اکبرآباد، نقاره‌خانه، زردک، محله بختیاری‌ها و شرف‌آباد و شهر‌های دهدشت و گچساران بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: یک مورد صاعقه‌زدگی به ترانس و شبکه برق در منطقه شهنیز شهرستان مارگون داشتیم که پنج عضو یک خانواده دچار صاعقه‌زدگی و توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.
وی همچنین از نجات دو کوهنورد گرفتارشده در ارتفاعات تنگ شرآبگروه بخش سرفاریاب خبر داد و اضافه کرد: نجات یک چوپان گرفتار شده در سیلاب شهرستان بهمئی و ۵ فرد گرفتار شده دیگردر یک طرح پرورش ماهی از دیگر عملیات‌های امداد و نجات نیرو‌های هلال احمر بود.

دیگر خبرها

  • ارسال کمک‌ها به غزه از راه زمینی، جایگزین ندارد
  • صفر تا صد تولید سوسیس خون در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • ۹۹ درصد سد کوثر پر شد/ آغاز عملیات رهاسازی آب
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • چگونه لاستیک های فرسوده را آکبند می کنند؟ خودتان ببینید!
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز