Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@22:55:49 GMT

ارزیابی مسابقات باکو، در نشست شورای اداری IZFS

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۱۶۱۲

ارزیابی مسابقات باکو، در نشست شورای اداری IZFS

صبح امروز جلسه شورای اداری فدراسیون جهانی با حضور ریاست IZSF ، دبیرکل،مشاور عالی، مسئولین کمیته ها و سایر کارکنان برای برنامه ریزی رویدادهای آینده در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش مشرق،‌ صبح امروز جلسه شورای اداری فدراسیون جهانی با حضور ریاست IZSF ، دبیرکل،مشاور عالی، مسئولین کمیته ها و سایر کارکنان درباره مسائل اداری، ارزیابی عملکرد فدراسیون در بازیهای باکو و برنامه ریزی برای رویدادهای آینده در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی در ابتدای این جلسه با ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی- باکو 2017 گفت: امیدواریم شرکت در این بازیها برای نخستین بار بتواند راه ورود به بازیهای آسیایی و المپیک را هموار کند و این ورزش اصیل با تاریخ 3000 ساله بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی همچنین تاکید کرد که کمیته های فنی و آموزش فدراسیون باید در امر برگزاری دوره های مربیگری، مرشدی و داوری اهتمام بیشتری ورزند تا از این طریق روند جهانی سازی این رشته با سرعت بیشتری پیش برود و با همکاری متقابل میان کشورهای عضو در آینده شاهد ارتقاء کمی و کیفی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی باشیم.

در ادامه این نشست، بهرام افشارزاده مشار عالی در امور اجراییIZSF و عضو هیئت اجرایی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی ضمن تقدیر از عوامل مسابقات باکو، به ذکر نقاط قوت و ضعف این دوره از رقابت ها پرداخت و با ارائه گزارشی از بازیهای همبستگی باکو گفت: امیدواریم با آسیب شناسی و رفع موانع موجود، شاهد به صدا درآمدن زنگ زورخانه در رقابت های بزرگتر باشیم.

در پایان این جلسه محمد خوشجان رئیس کمیته فنی با اشاره به نحوه انتخاب اعضای کمیته اعزامی به مسابقات گفت: در آینده و با حضور اعضای کمیته فنی، معیارهای جدید برای مربیان، داوران و مرشدان مطابق با استانداردهای بین المللی در جلسات برای بحث و تبادل نظر مطرح خواهد شد.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» با محوریت شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردمی) در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر در مقایسه با الگوی معیوب ۱۴۰۳» ، چهارشنبه هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح در دبيرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی: هشت تصمیم ارتباطی،چهار تصمیم زیرساختی و ۳۰ تصمیم مشارکتی برای مردمی کردن اقتصاد، تبیین می گردد. الگوی مردمی مشاغل برتر یکی از نظریات فقهی مطرح در اولین نقشه الگوی پیشرفت اسلامی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولی عصر(ارواحنافداه)، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۵۱ (دبيرخانه شوراي عالی مناطق آزاد کشور) مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • تلاش نصیبوف، نِمس، آکبوداک و سیمینوف برای کسب سهمیه در باکو
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • فرمول تعیین دستمزد ۱۴۰۳ اعلام شد/ میزان دقیق افزایش حقوق کارگران چقدر است؟