Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب برخورد با متخلفان است،گفت: انشعاب‌های غیر مجاز آب در یاسوج جمع آوری و ساماندهی می‌شود.

قاسم قلندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: سال گذشته 22 کیلومتر توسعه شبکه آب در سطح شهر یاسوج انجام و بیش از 4 هزار و 900 مورد انشعاب آب و 4 هزار مورد انشعاب فاضلاب در سطح شهر یاسوج واگذار و نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: طی سه ماه اخیر بیش از یک هزار و 100 انشعاب فاضلاب خانگی و تجاری در سطح شهر یاسوج واگذاری و نصب شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل قبولی داشته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با بیان اینکه استقبال از نصب انشعاب فاضلاب در سطح شهر یاسوج قابل قبول است، ابراز کرد: اهالی این شهر به خوبی به مزایای نصب انشعاب فاضلاب پی برده و همکاری دارند.

قلندری با بیان اینکه هم اکنون بیش از 85 درصد شهر یاسوج تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار دارد، ادامه داد: عملیات همسطح سازی دریچه‌های منهول فاضلاب سطح شهر یاسوج انجام شده است.

وی از بهسازی و همسطح سازی 240 فقره دریچه منهول فاضلاب در یاسوج خبر داد و گفت: بیشتر این دریچه‌های منهول فاضلاب در خیابان اصلی شهر یاسوج و خیابان‌های منشعب آن بودند که با برنامه ریزهای‌های انجام شده و با همکاری شهرداری یاسوج تلاش شد که هرچه سریعتر عملیات بهسازی و همسطح سازی این دریچه‌ها انجام شود.

وی همچنین از مرئی سازی بیش از 30 فقره شیرآلات شبکه توزیع آب یاسوج طی یک ماه اخیر خبر داد و افزود: با توجه به قدیمی بودن بخش زیادی از شبکه آبرسانی شهر یاسوج مهندسی مجدد شیرآلات و تعویض و مرمت آن‌ها در دستور کار آبفای استان قرار دارد.

انتهای پیام/

R41452/P1361/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد

امین اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد روز چهارشنبه در جمع اعضای کمیسیون ساماندهی و طرد اتباع غیرمجاز شهرستان ملارد در سخنانی با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به حضور این افراد گفت: طرد اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در دستور کار قرار دارد و همه دستگاه های مسئول مکلف به انجام وظیفه خود در این حوزه هستند.

وی با اشاره به شرایط اشتغال اتباع خارجی افزود: به کارگیری و استفاده از اتباع غیرمجاز در تمام واحدهای صنفی و صنعتی ممنوع است و با کارفرمایانی که به این مهم بی توجهی کنند برخورد خواهد شد.

وی بر ضرورت همکاری تمام دستگاه و نهادها برای ساماندهی اتباع غیرمجاز تاکید و تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، شناسایی و جمع آوری این افراد در شهرستان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.

براساس این گزارش؛ در ادامه این جلسه ضمن بررسی اقدامات دستگاه ها و نهادهای مختلف مسئول پیرامون شناسایی و ساماندهی اتباع مجاز و غیرمجاز، بر تسریع در اجرای طرح های ابلاغی تاکید شد.

جمع آوری و طرد اتباع غیر مجاز از شهرستان ملارد در قالب گشت های مشترک با حضور نماینده فرمانداری ،ماموران نیروی انتطامی ،کارشناسان اداره کار و صمت با قوت در دست اقدام است.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز