Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@17:25:46 GMT

ترامپ مدعی است میزان محبوبیت وی بیش از اوباما است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۳۲۰۱

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده که میزان محبوبیت وی بیشتر از باراک اوباما است، درحالی است که نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که این ادعا کذب است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه ایندیپندنت، براساس نظرسنجی راسموسن، یکی از نظرسنجی‌های دارای صحت بالا در انتخابات 2016، میزان تایید و محبوبیت دونالد ترامپ 50 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از انتشار نتایج این نظر سنجی دونالد ترامپ در پیامی در توئیتر عکسی از نتایج نظرسنجی راسموسن را منتشر کرد و در ادامه مدعی شد که این نتایج نشان می‌دهد که درصد محبوبیت وی بیشتر از میزان محبوبیت اوباما در زمان مشابه است.

در پی انتشار این پیام توئیتری، این شرکت نظرسنجی اعلام کرد که این مسئله درست نیست. اوباما زمانی که در 20 ژانویه 2009 وارد کاخ سفید شد میزان محبوبیتش 67 درصد بود و در زمان مشابه ریاست جمهوری‌اش این میزان به 55 درصد کاهش یافت که بازهم 5 درصد بیشتر از زمان مشابه در دوران ریاست جمهوری ترامپ است.

کمترین میزان محبوبیت اوباما توسط راسموسن در ژوئن 2010 اعلام شد که این میزان به 42 درصد کاهش یافت اما در 17 ژانویه 2017 میزان محبوبیت وی 62 درصد بود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟

وضعیت بارش‌ها در برخی از نقاط کشور از جمله تهران بسیار نگران کننده است!

به گزارش تازه‌نیوز، تهران از جمله شهر‌هایی است که با متوسط بارش ۵۰ ساله فاصله زیادی دارد و ما نتواستیم به میزان بارش‌های نرمال برسیم. اگر هم به این میزان برسیم آمار مصرف در تهران بسیار بالا و نگران‌کننده است و در روز‌های گذشته ۴۰ مترمکعب بر ثانیه بوده که عددی بسیار بالاست.

تامین این میزان آب به بیش از یک میلیارد مترمکعب منابع آبی نیاز دارد که این بارش‌ها و حتی بارش‌های بیشتر هم نمی‌توانند این عدد را تامین کنند. در گذشته ۳۰ درصد منابع آب شرب تهران از منابع زیرزمینی و ۷۰ درصد از منابع آب سطحی تامین می‌شد، اما امروز این عدد برعکس شده و ۷۰ درصد آب شرب تهران از منابع آب زیرزمینی تامین می‌شود و ۳۰ درصد از منابع آب سطحی.»

دیگر خبرها

  • ۱۰ استان کشور از تنش آبی خارج شد
  • ۲۴ درصد مرگ‌ومیرهای ناشی از سکته‌های مغزی، مربوط به آلودگی هوا است
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد