Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فراکسيون اميد مجلس طي بيانيه‌اي‌ تاکيد کرد که تمام گروه‌هاي سياسي و جريان‌هاي فکري متنوع و متکثر جامعه ايران با هر نگرشي، در مقابل هر نوع جسارت خارجي، يد واحده هستند.

به گزارش حوزه پارلماني خبرگزاري فارس، فراکسيون اميد مجلس شوراي اسلامي به دنبال اظهارات مداخله جويانه وزير خارجه ايالات متحده آمريکا بيانيه‌اي صادر کرد که متن آن به شرح زير است:
بسمه تعالي
سخنان اخير وزير خارجه ايالات متحده امريکا درباره مسائل داخلي جمهوري اسلامي ايران در زماني بيان شد که وزارت خارجه امريکا، اسناد مربوط به مداخله اين کشور در براندازي دولت ملي و مردمي ايران را نيز منتشر کرد و همين يک واقعيت نيز براي پي بردن به عمق بي محتوايي سخنان وزير خارجه ايالات متحده امريکا کافي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که اگر مقصود او از سخنان اخيرش، حمايت‌هايي نظير آنچه در مرداد 1332 انجام داده‌اند، باشد، مردم ايران سالهاست پاسخ اين نوع مداخلات را داده‌اند و اين ياوه‌گويي‌ها بي نياز از پاسخ است.
تاريخ مبارزات ضد استبدادي و ضد استعماري مردم ايران از صدر مشروطه تا کنون گواهي روشن است بر اينکه هيچ کدام از نيروهاي متکي به اراده ملت، تا کنون در اين کشور تن به قرارگرفتن در زير بيرق هيچ بيگانه‌اي نداده اند و در چهار دهه اي هم که از عمر انقلاب اسلامي گذشته، در کشاکش همه فراز و نشيب ها و با وجود همه اختلاف سليقه هاي سياسي بين گروهها و احزاب مختلف، تا کنون سابقه نداشته که هيچ جناحي براي تفوق در ميدان داخلي، چشم اميد به بيگانگان دوخته باشد و اگر هم کساني مانند سال 32 به پشتوانه نيروهاي خارجي قصد غلبه بر رقيب داخلي داشتند، نه تنها در نهايت شکست خوردگان واقعي عرصه بوده‌اند، بلکه در پيشگاه ملت بزرگ ايران نيز به عنوان سرافکندگان تاريخ شناخته شده اند.
با وجود چنين تاريخ روشن و پر افتخاري، اگر وزير خارجه ايالات متحده امريکا نه تنها از همه اين مسائل، بلکه حتي از اسناد منتشر شده توسط دولت امريکا نيز بي اطلاع است، بايد براي مردم و دولتي که چنين فردي بر مسند وزارت خارجه آن تکيه زده اظهار تاسف کرد. اما اگر وزير خارجه ايالات متحده امريکا با علم به اين مسائل و تنها براي دلخوشي برخي متحدان مرتجع خود در منطقه، سخناني چنين مضحک را بر زبان آورده، لازم است بداند که تمام کشورهاي منطقه و قدرتهاي جهاني، يکپارچگي و وحدت ملي ايرانيان را در مقابل هرنوع جسارت و دخالت بيگانگان آزموده‌اند و بعيد است حتي مرتجعين منطقه نيز باور کنند که قدرتي خارجي بتواند بين نيروهاي داخلي ايران نقش‌آفريني کند.
فراکسيون اميد مجلس شوراي اسلامي ايران به عنوان نهادي قدرتمند در ساختار پارلمان ايران و به پشتوانه آراي ميليوني مردمي که اعضاي اين فراکسيون را به عنوان وکلاي خود برگزيده‌اند، ضمن محکوم کردن سخنان اخير وزير خارجه ايالات متحده امريکا، تاکيد مي‌کند که تمام گروه‌هاي سياسي و جريانهاي فکري متنوع و متکثر جامعه ايران با هر نگرشي، در مقابل هر نوع جسارت خارجي، يک يد واحده هستند و اجازه نخواهند داد تا کساني که همواره دشمن دولتهاي مردمي بوده‌اند، از تنوع و تکثر جامعه مردمسالار ديني ما، سوء استفاده کنند.
فراکسيون اميد مجلس شوراي اسلامي
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن جدید خودروهای آمریکا

آمریکا تا سال ۲۰۲۹ خودروهای جدید را ملزم به داشتن سیستم ترمز اضطراری می کند.

به گزارش ایسنا، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات‌متحده اعلام کرد که تمام خودروهای سواری و کامیون‌های جدید فروخته شده در ایالات‌متحده تا سپتامبر ۲۰۲۹ باید سیستم ترمز اضطراری خودکار داشته باشند و اعلام کرد که این قانون سالانه جان ۳۶۰ نفر را نجات می‌دهد و از حداقل ۲۴ هزار آسیب ناشی از این مشکل جلوگیری می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار از سنسورهایی برای تشخیص اینکه خودروها نزدیک به برخورد با خودروی دیگر یا عابر پیاده در جلو هستند، استفاده می‌کنند و اگر راننده این کار را نکرده باشد، به‌طور خودکار ترمز می‌گیرد. این قانون سیستم‌ را ملزم به شناسایی عابران پیاده در نور روز و  شب  می‌کند.

دیگر خبرها

  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است