Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس‌جمهوری آمریکا ضمن تسلیت به خانواده این تبعه آمریکایی گفت: «آمریکا یک بار دیگر بی‌رحمی رژیم کره شمالی را محکوم می‌کند». به گزارش گروه بین‌المللخبرگزاری میزان،«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به خبر درگذشت تبعه آمریکایی زندانی در کره شمالی که هفته گذشته در حالت کما آزاد شده بود، تأکید کرد که «اتفاقات بدی» در کشور بی‌رحم کره شمالی اتفاق افتاده است، اما دست‌کم این تبعه آمریکایی در کشور خودش در کنار والدینش درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، رئیس‌جمهوری آمریکا ضمن تسلیت به خانواده این تبعه آمریکایی گفت: «آمریکا یک بار دیگر بی‌رحمی رژیم کره شمالی را محکوم می‌کند».

بر اساس این گزارش، در بیانیه‌ای که در سایت کاخ سفید منتشر شده به نقل از ترامپ آمده است: «سرنوشت اوتو، عزم دولت من را برای جلوگیری از وقوع چنین تراژدی‌هایی و همچنین جلوگیری از به دام افتادن مردم بی‌گناه در دست رژیم‌هایی که به حاکمیت قانون و یا حقوق اساسی بشر اهمیتی نمی‌دهند، بیشتر خواهد کرد.»

«اوتو وارمبیر»، که چند روز پیش به مقامات آمریکایی تحویل داده شد،‌ در بیمارستانی در سینسیناتی، واقع در ایالت اوهایوی آمریکا جان سپرد. هم خانواده وی و هم مقامات بیمارستانی، این خبر را تأیید کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز (یکشنبه) پس از اقامه نماز ظهر همزمان با تجمع سراسری دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم غزه و خیزش دانشجویان آمریکا که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته اند در محوطه این دانشگاه تجمع می‌کنند.

در این تجمع که اعضا هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند، دانشجویان علاوه بر حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم کرده و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

کد خبر 6091234

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!