Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:24:34 GMT

توزیع سبد کالا بین نیازمندان استان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۴۱۴۹

توزیع سبد کالا بین نیازمندان استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد قوسی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت : علاوه بر این امسال 75 هزار نیازمند این استان در طول ماه مبارک رمضان اطعام داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد هرساله خدماتی از این دست به محرومان ارائه می‌دهد افزود: طی ماه رمضان سال گذشته، خیران و نیکوکاران برای افطار و اطعام 70 هزار نیازمند در مناطق مختلف استان سمنان، 7 میلیارد و 725 میلیون ریال کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوسی با بیان اینکه روزه‌داران با تهیه سبد غذایی برای افراد بی‌بضاعت، می‌توانند گرمابخش کانون خانواده‌های آنان باشند، افزود: تا پایان ماه رمضان، 15 هزار سبد کالا به ارزش هر سبد یک میلیون ریال، بین نیازمندان توزیع می شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با تاکید بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان در ماه رمضان برای اجرای هرچه بهتر ویژه برنامه‌های جشن رمضان، تصریح کرد: یک هزار و 500 نیکوکار و حامی سمنانی از اقشار و گروه‌های مختلف در پنج ویژه برنامه ماه رمضان سال 96 شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به استقرار 12 پایگاه حامی یابی در ماه مبارک رمضان امسال، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است حامی یابی در ایام خاص از جمله لیالی قدر و روز عید فطر در اماکن مختلف از جمله دفاتر کمیته امداد، بازارچه‌های خیریه، بقاع متبرکه و مساجد استان با هدف شناسایی حامیان و ثبت نام از آنان برای حمایت از 300 یتیم و 300 فرزند خانوار نیازمند در قالب طرح های اکرام و محسنین انجام شود.

قوسی با تاکید بر اهمیت ترویج سنت های حسنه در جامعه اسلامی، گفت: به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت مساجد در استان، هر شب یک مسجد با همکاری هیات امنای مساجد و روحانیون در کنار استقرار این پایگاه‌ها، برپایی سفره افطاری برای نیازمندان و ایتام اجرا می شود.

وی با بیان اینکه نیکوکاران می توانند وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را از طریق شماره حساب 0102318463009 و یا شماره کارت بانکی 6037691990176984 نزد بانک صادرات پرداخت کنند، افزود: خیران در صورت تمایل می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی، حمایت های غیر نقدی خود را در زمینه های مختلفی همچون تامین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، کمک های درمانی، اردوهای فرهنگی و کمک به تأمین جهیزیه عهده دار شوند.
انتهای پیام / ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر فرج نیا روز دوشنبه در نشست تخصصی گذر از اوج بار تابستان ۱۴۰۳، با اشاره به موضوع تنش آبی در کلانشهر تبریز، افزود: با توجه به این موضوع و اینکه تأمین برق پمپ‌های آب در نقاط مختلف برعهده برق تبریز است، باید اعتبارات کافی برای تأمین برق واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی این منطقه تخصیص یابد.

وی ادامه داد: چون واحدهای صنعتی تبریز در مسیر تأمین برق پمپ‌های آب قرار دارند، تسهیل برق رسانی به این پمپ‌ها نیازمند تأمین شبکه برق مستقل است.

فرج نیا اظهار کرد: رشد و توسعه شهری به معنای افزایش تقاضا برای تأمین برق است و با توجه به این موضوع نیازمند راه اندازی پست‌های فوق توزیع در حوزه استحفاظی تبریز هستیم که باید از اکنون تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی گفت: در بخش‌های مختلف نیرو و انرژی نیاز به ارتقای خدمات داریم به خصوص در بخش مبلمان شهری حوزه روشنایی معابر نیازمند اصلاح و بهبود خدمات هستیم.

فرج نیا یادآور شد: با توجه به رشد و توسعه جهشی کلانشهر تبریز، برای پیشگیری از بروز مشکلات برق در آینده به ویژه پیش از آغاز اوج بار تابستان امسال، نیازمند پست‌های فوق توزیع هستیم و گریزی از آن نیست.

وی ساماندهی برق بازار تاریخی تبریز و نقش اساسی آن در بخش اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام و اضافه کرد: این طرح یکی از مطالبات مهم شهروندان و رسانه‌های گروهی است که با تأمین اعتبارات مورد نیاز به طور اساسی اقدامات لازم انجام می‌شود.

کد خبر 6079195

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • برق مستقل صنعتی تبریز، نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال
  • اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم
  • پایان رقابت‌های جام رمضان در رشته‌های مختلف
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی