Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@22:48:19 GMT

یاس و ناامیدی نباید بر مجموعه انقلابی غالب شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۴۸۹۷

یاس و ناامیدی نباید بر مجموعه انقلابی غالب شود

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: یاس و ناامیدی نباید بر مجموعه های انقلابی و حزب اللهی غالب شود و باید با امید به آینده نسخه نجات بخش کشور را که در گفتمان امام و رهبری ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نشست تقدیر از نامزدها و فعالین اقشاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تقدیر از همه افرادی که در جریان انتخابات نقش آفرینی کردند، گفت: فضای حضور گرم مردم در عرصه انتخابات در کنار اثرگذاران اجتماعی، حوزه، دانشگاه، جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین و تشکل های سیاسی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم با حضور مومنانه و مخلصانه نقش مهمی در انتخابات ایفا کردند و بدون تردید ضرورت دارد که با حضور مجاهدانه و ارزشمند مردم نگاهی به انچه انجام شده داشت و تصمیم برای آینده گرفت.
تولیت آستان قدس اظهار داشت: با نگاهی دقیق و آسیب شناسانه می توان به انچه انجام شده میتوان چگونگی حضور در عرصه های آتی را مشخص کرد.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه امام بزرگوار ملت های جهان را مخاطب قرار دادند، خاطرنشان کرد: اراده ملت ها می تواند تعیین کننده باشد.نگاه امام به نقش افرینی مردم در انقلاب شکوهمند اسلامی تجلی یافت.
وی ادامه داد: در ادامه راه نیز رهبری رهبرمعظم انقلاب در به صحنه اوردن مردم و نقش افرینی آنها به خوبی انجام شد.

رئیسی تاکید کرد: امروز قدرتی که کشور ما از آن برخوردار است به دلیل حضور متدینانه مردم در عرصه های اجتماعی است.
وی با بیان اینکه بسیاری از راه ها با حضور مردم هموار می شود، گفت: امروز جنگی که وجود دارد جنگی است که با مستکبرین عالم داریم.انها می خواهند ارزش های خود را در جامعه ما رواج دهند و نگاه شان را بر ملت ما تحمیل کنند.
حجت الاسام رئیسی تاکید کرد: تمام تلاش انها با آگاهی و بصیرت مردم و رهبری داعیانه امام و رهبرمعظم انقلاب تا به امروز نقش بر آب شده است.
وی با تاکید بر اینکه دشمنی مستکبرین همواره ادامه داشته گفت:خیال باطلی است که کسی فکر کنند اونها از ملت ایران غفلت کرده اند.
حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: بعد از فتنه 88 دشمن احساس کرد جای پایی در کشور پیدا کرده است اما حضور مردم در 9 دی نقشه های آنها را باطل کرد.
وی گفت: بعد از آن فریادها و خروش های اگاهی بخش رهبری و دلسوزان در عرصه های مختلف اجتماعی توانستیم در مقابل تهدیدات نرم آنها ایستادگی کنیم.
تولیت استان قدس با تاکید بر اینکه همگان می دانند تضعیف بنیه دفاعی و موشکی به نفع کشور نیست، اظهار داشت: تمام بحث این است که باید نگاه به درون باشد و بدانیم که بیگانگان برای هیچ ملتی گره گشایی نکرده اند.
وی افزود: نگاهی که به بیرون از کشور است اگر اصلاح نشود هر روز شاهد مشکلات جدیدی در کشور خواهیم بود.
حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه معتقدیم مجموعه جبهه مردمی نیروهای انقلاب و کسانی که دغدغه انقلاب را دارند باید فراگیر شوند، گفت: سایر مجموعه ها باید در این جمع بیایند و هم افزایی شود.قدرت تبیین عقلانیت انقلاب اسلامی باید بیشتر کنیم و این ترسی که ایجاد کرده اند را باید با اقدامات عالمانه و مجاهدانه از بین ببریم.
وی تاکید کرد: جلوه های عقلانی انقلاب اسلامی که متضمن منافع کشور است باید تببین شود که این مسئولیت فرهیختگان و بزرگان حوزه و دانشگاه است.
تولیت آستان قدس ادامه داد: یاس و ناامیدی نباید بر مجموعه های انقلابی و حزب اللهی غالب شود و باید با امید به آینده نسخه نجات بخش کشور را که در گفتمان امام و رهبری ارائه کرد.
وی افزود: نهضت خدمت رسانی به مردم بعنوان یک آرمان در این مقطع توجه شود.

رئیسی در پایان گفت: انسجام ایجاد شده و سرمایه ای که در انتخابات حاصل شد،اگر حفظ شود قطعا پیروزی حاصل میشود.
انتهای پیام/

R1353/P1361/S1,10/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا

برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست 16 نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.

متن اطلاعیه اعتراضی این افراد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم
برادران و خواهران عضو حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما)

با توجه به اینکه لیست امنا با همکاری برخی اعضای رزما اعلام شده و در لیست ارائه شده تعدادی افراد که در دوره نمایندگی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شائبه تخلفات مالی در باره آنان مطرح است و به همین دلیل غیر انقلابی و با هزینه‌های تبلیغاتی در انتخابات موجب خدشه در نام و پیشینه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شده‌اند، ما برخی از اعضای شورای مرکزی رزما نسبت به ائتلاف با امنا اعتراض خود را اعلام و لیست شانزده نفره خود را برای دور دوم انتخابات حوزه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس منتشر و از مردم انقلابی خصوصا پیشکسوتان دفاع مقدس و جریانات حزب اللهی درخواست می‌کنیم به نمایندگان اصلح و انقلابی اعتماد و رای خود را جهت اعتلای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب به لیست پیوست بدهند.

محمد سراج
بیژن نوباوه
علیرضا سلیمی
غلامحسین رضوانی
زهره سادات لاجوردی
حسین صمصامی
زهره طبیب زاده
مجتبی زارعی
حسین نجابت
مجتبی رحماندوست
پیمان فلسفی
ابوالفضل ظهره‌وند
محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
حسن خجسته باقرزاده
مهدی عسگری
علی اصغر پورمحمدی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد