Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان– ایرنا – وحید شمسایی برترین گلزن تاریخ فوتسال جهان، آقای گلی ششمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند

به گزارش خبرنگار، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد به دنبال برتری پر گل ۴ بر صفر برابر کویت با کسب ۹ امتیاز از سه دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و خود را برای دیدار با قرقیزستان آماده کند.

حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی عملکرد تیم ملی در این مسابقات پرداخت و در خصوص دیدار تیم ملی برابر کویت گفت: تیم ملی ایران در دیدار برابر کویت خیلی خوب و با تمرکز بازی کرد و کارهای تاکتیکی تیم ملی به خصوص در بازگشت از حمله به دفاع عالی بود و ستاره بدون چون و چرای این دوره از مسابقات سعید احمدعباسی است که تمرکز بالایی دارد و با ۶ گلی که در این ۳ دیدار به ثمر رساند هم می‌تواند آقای گل مسابقات شود و هم بهترین بازیکن مسابقات خواهد شد. اگر توپ‌های ما به گل تبدیل می‌شد ممکن تعداد گل‌های ما ۲ رقمی شود. موقعیت‌های زیادی از دست دادیم چند بار تیر دروازه را به لرزه درآوردیم و کمال پیشرفت را در بازی سوم نسبت به دو بازی اول دیدیم.

تمام مشکلات بازی‌های قبل برطرف شده بود

وی ادامه داد: در این دیدار تمام مشکلاتی که در ۲ دیدار اخیر داشتیم حل شد و به خصوص اینکه در ۲ بازی اول وقتی توپی را لو می‌دادیم منجر به گل‌های زیادی از طرف افغانستان و بحرین شد اما در این بازی هم بازگشت تیم به خط دفاعی خوب بود و هم دروازه بان تیم ملی عملکرد بی نقصی ارائه کرد. ضمن اینکه همه بچه‌ها عالی بودند و علی اکرمی با گلی که به ثمر رساند قفل بازی را شکاند. بقیه بازیکنان هم کاملاً به شرایط مسابقه رسیده اند و خیال ما را از بازی با قرقیزستان راحت کردند.

باید مراقب «پاور پلی» قرقیزستان باشیم

حسین شمس در خصوص دیدار با قرقیزستان گفت: قرقیزستان نسبت به قبل پیشرفت‌های زیادی کرده است و به دلیل کلاس مربی گری که در این کشور داشتم به وضوح پیشرفت‌های این تیم را مشاهده کرده ام. مربی اسپانیایی این تیم بسیار خوب کار کرده است و چیزی که به نظر من بازیکنان تیم ملی ایران باید مراقب باشند بازی ۵ نفره یا پاورپلی قرقیزستان باشد. این تیم در این زمینه بهترین تیم این مرحله از مسابقات بوده است. البته باور دارم کار به اینجا کشیده نمی‌شود می‌توانیم با اختلاف گل زیاد از این تیم عبور کنیم. معتقدم به راحتی از سد قرقیزستان عبور می‌کنیم و علاوه بر صعود به جام جهانی در مرحله نیمه نهایی به مصاف ازبکستان خواهیم رفت که سخت‌ترین بازی ما در این مسابقات خواهد بود و در دیدار نهایی هم تایلند را ملاقات خواهیم کرد.

حذف ژاپن سزای غرور این تیم بود

این پیشکسوت فوتسال در خصوص حذف ناباورانه تیم ژاپن از این مسابقات گفت: آنچه بر سر تیم ملی ژاپن آمد ناشی از غرور کاذب این تیم است و دقیقاً برای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۲ هم با همین غرور وارد مسابقات شدند و در نهایت هم نتوانستند به این مسابقات راه پیدا کنند. ژاپنی‌ها خود را بالاتر از آسیا می‌دانند و حتی کلاس‌های آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا را برگزار نمی‌کنند و به سراغ مربیان اسپانیایی می‌روند. این حذف صدای غرور ژاپنی‌ها بود و باید در ساختار فوتسال خود تجدید نظر کنند.

صعود ۵ تیم از کافا بسیار مهم است

سرمربی پیشین تیم ملی در خصوص تیم ملی افغانستان که با هدایت مجید مرتضایی موفق شد با برتری برابر بحرین به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند گفت: از منطقه کافا (آسیای مرکزی) ۵ تیم در این مسابقات شرکت کرد و هر ۵ تیم در جمع ۸ تیم برتر آسیا قرار گرفتند. این موضوع نشان می‌دهد که سطح مسابقات کافا بسیار بالا است و نکته جالب‌تر اینکه در بین ۸ تیم برتر آسیا ۴ تیم فارسی زبان ایران، افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان حضور دارند. بنابراین به همه فارسی زبان‌ها تبریک می گویم. افغانستان تیم بسیار شایسته ای است و این به خاطر مدیریت و مربیگری مجید مرتضایی مربی باکلاس ایرانی است که نشان می‌دهد ایرانی‌ها در این زمینه خوب هستند.

کویت تاوان تصمیم اشتباهش را داد

حسین شمس به حذف تیم کویت هم اشاره کرد و گفت: البته جای تأسف برای کویت وجود دارد که در آستانه جام ملت‌های آسیا به دلیل کودتای بازیکنان، آقای ناظم الشریعه را کنار گذاشتند و به سراغ مربی اسپانیایی رفتند. شناختی که محمد ناظم الشریعه نسبت به بازیکنان ایران و تیم‌های آسیایی داشت باعث می‌شد این تیم به مرحله دوم برسند. اما در نهایت تصمیم گرفتند به حرف بازیکنان گوش کنند و دود این تصمیم به چشم خودشان رفت و تاوان این تصمیم را دادند.

وی در پایان بر این مساله تاکید کرد که معادلات قدرت در فوتسال آسیا تغییر کرده است و ۵ تیم از آسیای مرکزی، یک تیم از غرب آسیا و ۲ تیم از جنوب شرقی به یک چهارم نهایی راه پیدا کرده اند.

کد خبر 6085888

دیگر خبرها

  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است