Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازي Clash of Clans چند هفته پيش يک به روز رساني بزرگي را دريافت کرد که طي آن، دنياي جديدي با تاون هال Builder Base به بازي اضافه مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، کمپاني Supercell به هيچ وجه قصد ندارد که بازي Clash of Clans 2 را طراحي،توسعه و عرضه کند. اما اين کمپاني تمرکز ويژه اي بر روي ارتقا و پيشرفت بازي Clash of Clans دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اين حال شما در هر حالت بايستي از ابتداي شروع بازي، با استفاده از يک استراتژي ايده آل و درست بازي را شروع کنيد و Base خود را ارتقا دهيد. هيچوقت به اين فکر نکنيد که شما دير شروع کرده ايد چرا که همه کاربران بازي کلش آف کلنز همين فکر را داشته اند و حالا در Level هاي بالاتري قرار گرفته اند. ضمن اينکه Supercell حمايت همه جانبه خود را از بازي دريغ نمي کند و در فکر خلق ايده هاي جديد در بازي است. يکي از همين ايده هاي جديد، اضافه کردن دنياي Builder Base است. شما بازي Clash of Clans خود را به آخرين نسخه به روز رساني مي کنيد و شاهد يک دنياي جديدي از بازي Clash of Clans مي شويد. با استفاده از يک قايق شما به آن دنيا مي رويد و يک Town Hall با نام Builder Base را مشاهده مي کنيد. شما با ارتقا Builder Base و آيتم هاي وابسته ي آن، ويژگي هاي جديدي را به بازي اصلي و Town Hall در نقشه اصلي اضافه مي کنيد. ضمن اينکه بخش Builder Base خود شامل آپگريد ها و ارتقاهاي ويژه اي است که جذابيت بازي را دوچندان کرده  و بازيباز را بيشتر سرگرم خود مي کند. با اين وجود يک مشکل در روند بازي وجود دارد.

در بخش Builder Base شما با حمله هاي لوت محدودي مواجه هستيد و همانند بازي اصلي نمي توانيد هر لحظه که نيروهايتان آماده شد حمله را شروع کنيد. در اين بخش شما فقط سه بار مي توانيد حمله کنيد و لوت بدست بياوريد. اين حمله ها بايد با يک استراتژي دقيق و کامل انجام شود هرچند در بازي اصلي ما با استفاده از استراتژي هاي کارساز مي توانيم پيروز ميدان شويم. در بخش Builder Base همان طور که گفته شد شما فقط سه فرصت براي جمع آوري لوت داريد و اين بدين معني نيست که اگر در حمله اي برنده نشديد فرصتتان از دست مي رود خوشبختانه کمپاني Supercell از اين موضوع چشم پوشي کرده است چرا که اگر در اين حالت فرصت ها هم از دست مي رود واقعا بازي غير قابل تحمل مي شد. شما پس از آماده کردن نيروهاي خود گزينه Find Now را مي زنيد و منتظر مي مانيد تا سيستم به صورت Random و خودکار يک Builder Base آنلاين را براي شما پيدا کند. يکي از مشکلات آزار دهنده بخش جديد اين است که شما حتما بايد در حمله اي که سيستم براي شما پيدا مي کند پيروز شويد و اين حالت دقيقا براي حريف برقرار است. ممکن است شما نيروهاي ضعيف تري نسبت  به سيستم دفاعي Builder Base حريف داشته باشيد ولي باز هم بايد يا شکست را قبول کنيد و امتياز لوت را به حريف بدهيد و يا اينکه با تمام قدرت و ذهن و فکر خود و با به کارگيري يک استراتژي دقيق پيروز نبرد باشيد. در حمله هاي بخش Builder Base هيچ گزينه Skip يا Next يا ترک جنگ وجود ندارد بنابراين يا امتياز خواهيد گرفت يا امتياز لوت را به حريف خواهيد داد. اين يک ضعف براي پيشرفت در بازي Clash Of Clans محسوب مي شود چرا که به بازيباز تحميل مي کند به هر نحوي که شده در حمله ها برنده شود.

در حمله هاي بخش Builder Base شما بايد نيروهاي خود را با آرايش خاصي ارسال کنيد بدين معني که همه نيروهاي خود را از يک مسير رها نکنيد. حمله هاي اين بخش سخت تر از حمله هاي بازي اصلي شده و نياز به يک استراتژي دقيق و منظم دارد. ضمن اينکه نقشه Builder Base و آيتم هاي دفاعي مربوطه را با آرايش خاصي چينش کنيد. کلا دنياي Builder Base دنياي متفاوتي دارد اگرچه ارتقا اين دنيا کمک به سزايي به بازي اصلي و آيتم هاي دفاعي بازي اصلي مي کند اما ارتقا دنياي Builder Base واقعا سخت و مشکل است. در حملات به حريف بخش Builder Base هيچ مزيت به بازيباز داده نشده است. يعني اگر شما حمله را سه ستاره برنده شويد هيچ پاداشي جز لوت خود حمله را دريافت نمي کنيد. همين لوت را مي توان تنها با گرفتن يک ستاره بدست آورد البته اين زماني است که حريف نتواند به خوبي به شما حمله کند. در واقع هر کسي که درصد تخريب بيشتري داشته باشد برنده است و لوت حمله را دريافت مي کند. خواه اين برد با گرفتن يک ستاره حاصل شود خواه با گرفتن سه ستاره! همچنين زماني که شما و حريف درصد تخريب برابري داشته باشيد سيستم به هيچ کدام يک از شما لوت حمله را نخواهد داد! در صورت عدم پيروزي در حمله فقط از کاپ شما کسر مي شود و خوشبختانه هيچ لوت يا منبعي به حريف داده نمي شود.

ارتقا دنياي Builder Base همانند دنياي بازي اصلي زمان بر است. براي اضافه کردن برخي از ويژگي هاي جديد به آيتم هاي دفاعي بازي اصلي، بايد دنياي Builder Base را به آن ميزاني که نياز است ارتقا دهيد. فرايند زمان گير ارتقا دنياي Builder Base باعث مي شود که شما از پيشرفت ها و ارتقاي آيتم هاي بازي اصلي غافل بمانيد و بدين ترتيب روند ارتقا را بيش از گذشته کندتر و سخت تر کنيد. در حالت کلي شما بايستي آن ميزان زماني را که به بازي Clash of Clans اختصاص مي داديد دو برابر کنيد چرا که فرايند ارتقا آيتم هاي بازي اصلي آهسته تر مي شود به اين جهت که فرايند ارتقا دنياي Builder Base و آيتم هاي آن زمان بر است.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم

لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا / فیلم
  • فیلم| دنیای آزاد خبرنگاران در آمریکا به روایت تصویر
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • اعتراف اپوزیسیون به توانمندی و پیشرفت نظامی ایران + فیلم
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است