Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:17:20 GMT

ساخت شهرک ویلایی 350 هکتاری در حاشیه شهر بندرعباس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۶۲۹۸

ساخت شهرک ویلایی 350 هکتاری در حاشیه شهر بندرعباس

به گزارش ایرنا، غلامحسین شیری سه شنبه در تشریح این خبر افزود: کار قطعه بندی و فاز بندی این زمین ها انجام شده و بزودی فراخوان واگذاری این زمین ها اعلام می شود.
وی بیان داشت: در مرحله نخست هر متر زمین با قیمت 450 هزار تومان به دهک های پنج تا 10 واگذار می شود و در مراحل بعدی واگذاری ها، قیمت زمین افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: برای برق رسانی شهرک ویلایی 60 میلیارد تومان هزینه شده و همچنین 48 کیلومتر خیابان و 160 کیلومتر جدول کشی در شهرک ویلایی اجرا می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در این منطقه 16 هکتار دریاچه و کاشت انواع گونه های گیاهی بومی در دستور کار است.
شیری افزود: از محل فروش این زمین ها، اعتبار مورد نیاز برای بهسازی و ساماندهی بافت های فرسوده در دستور کار قرار می گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اظهارکرد: همچنین برای کارمندان دولتی، 150 هکتار زمین در جنوب آزاد راه خلیج فارس شهر بندرعباس با اعتبار 129میلیارد تومان مشخص شده و کارمندان می توانند با ارائه حکم کارگزینی این زمین ها را با قیمت هر متر مربع 250 هزار تومان تحویل بگیرند.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه این طرح در 10 شهر دیگر استان هم انجام می شود، گفت: هر 250 متر زمین به چهار خانوار برای ساخت تحویل داده می شود.
شهر بندرعباس هفت هزار هکتار مساحت دارد که 43 درصد آن را بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی تشکیل می دهد.
براساس نتایج اعلام شده از سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، هرمزگان دارای یک میلیون و 766 هزار و 415 نفر بوده که از این میزان افزون بر 500 هزار نفر جمعیت در شهر بندرعباس ساکن هستند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حسین قاسمی رئیس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اورژانس ۱۱۵ هرمزگان از انتقال بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی از بیمارستان با بالگرد هوایی بستک به بندر لنگه و سپس انتقال فرد از بندر لنگه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس توسط بالگرد اورژانس هوایی خبر داد.

قاسمی گفت: بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی به بیمارستان مراجعه کرد که به دلیل وخامت حال بیمار و نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتر، تصمیم به انتقال بیمار به بیمارستان در بندرعباس گرفته شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیمار، سریع‌ترین و ایمن‌ ترین روش انتقال، استفاده از بالگرد هوایی تشخیص داده شد.

رئیس اورژانس هرمزگان عنوان‌کرد: بیمار ابتدا با بالگرد هوایی بستک از بیمارستان به بندر لنگه منتقل شد و سپس از بندر لنگه با بالگرد هوایی توسط کادر مجرب فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بندرعباس منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: انتقال سریع بیمار با بالگرد هوایی می‌تواند در این موارد حیاتی باشد.

کد خبر 6085418

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است