Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز عطایی که به همراه 14 بازیکن اردوهای تدارکاتی ترکیه و اسلوونی را پشت سر گذاشت سرانجام براساس آیین نامه مسابقات قهرمانی جهانی 12 بازیکن مورد نظرش را انتخاب کرد.

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به شرح زیر است:

جواد کریمی، علی رمضانی، رسول آقچه لی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، شایان شاهسوند، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، علی یوسف پور، طیب عینی و اسماعیل طالبی

اکبر محمدی (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی) مسعود آرمات، احمد لاهوتی، علیرضا طلوع کیان (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، مهدی احمدی (پزشک) و محمود محمدی (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان هستند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴ از ۱ تا ۱۷ اردیبهشت در حال برگزاریست.    اسنوکر قهرمانی جهان یکی از مهمترین رویداد‌های اسنوکر در جهان است و بینندگان بسیاری دارد. در مرحله یک شانزدهم این مسابقات حسین وفایی ملی پوش شایسته اسنوکر کشورمان در گام نخست با جاد ترامپ نفر دوم رنکینگ جهانی و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹رو به رو شد و در در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.   لوکا برسل از بلژیک نیز مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بود که در دور نخست در مقابل گیلبرت شکست خورد. جاد ترامپ انگلیسی با این پیروزی با برنده دیدار فورد و والدن رو به رو می‌گردد.   وفایی پیش از این در دور‌های مقدماتی با غلبه بر مارکو فو از هنگ کنگ و ژیان جون از چین به یک شانزدهم نهایی رسید.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند