Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:00:51 GMT

راهیابی تیم های هاکی استان تهران به لیگ برتر کشوری

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۶۸۴۵

راهیابی تیم های هاکی استان تهران به لیگ برتر کشوری

رباط کریم- رییس هیات هاکی استان تهران از اعزام دو تیم بانوان و آقایان هاکی این استان به لیگ برتر و دسته یک کشوری خبر داد.

مسعود مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هیات هاکی استان تهران برای اولین بار طی سال های اخیر با دو تیم در لیگ برتر و دسته یک کشوری شرکت می کند، اظهار داشت: هیات هاکی استان تهران با آماده سازی و برنامه های تمرینی منظم و شکل گیری کادر فنی مجرب با دو تیم آقایان و بانوان در لیگ برتر و دسته یک کشوری شرکت خواهد کرد و امیدوار هستیم نتایج بسیار خوبی نیز کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که این راهیابی پس از 15 سال اتفاق افتاده است، افزود : لیگ برتر با ۸ تیم و دسته یک با ۹ تیم به رقابت می پردازند و این لیگ، از جمله لیگ هایی است که نیاز به رسیدگی و تقویت دارد.

رییس هیات هاکی استان تهران افزود: ورزش هاکی از جمله ورزش هایی است که پتانسیل بسیار بالایی برای رشد در کشور دارد و باید با برنامه ریزی و استفاده از استعدادها و تشکیل تیم های پایه نسبت به تقویت این ورزش تلاش کرد.

رییس هیات هاکی استان تهران در پایان اضافه کرد: تلاش شده با جذب حامی و پشتیبانی از تیم ها حضور پر رنگی در این رقابت ها داشته باشیم و این تیم ها با مربیگری مجید بهلولی و سرپرستی محمد شریفی خواه راهی این دور از مسابقات خواهند شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد