Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: دغدغه‌ها تغییر پیدا کرده است. گویی دیگر معیشتمردم، بیکاری، گرانی و اشتغال دیگر برای اصول‌گرایان و حامی آنها جای نگرانیندارد. آنها نگران حضور زنان در ورزشگاه و البته ماجرای ادامه دار کنسرت‌ها هستند.

اگر به ایام انتخابات برگردیم مشاهده می‌کنید کهراست‌گرایان تمام هدف و شعارهای خود را حول محور اقتصاد برنامه ریزی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها بر این باور بودند که می‌توانند از مسیر اقتصاد، راه شکست روحانی را هموارکنند. آنها در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها از مشکلات اقتصادی کشور و بیکاری جوانانگفتند.

اصول‌گرایان از ایجاد اشتغال سخن به میان آوردند.تیتر بسیاری از رسانه‌های منتسب به این جریان به مسائل اقتصادی ارتباط داشت. ازکارهایی که دولت یازدهم در زمینه اقتصاد انجام نداده است. حتی این افراد اعلامکردند آیا مشکل جوانان کشور کنسرت است؟

آنها می‌گفتند که مسائلی مانند کنسرت یا رفتنزنان به ورزشگاه جایی در میان مشکلات جوانان ندارد. جوانان ایران مشکل بیکاریدارند. جوانان ایران مشکل ازدواج دارند. جوانان ایران با گرانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

این شعارها و دغدغه‌ها گویی اما تنها برایانتخابات بود. حالا که انتخابات تمام شده است دغدغه‌های این جریان و حامیانش تغییرپیدا کرده است.

ماجرای رفتن زنان به ورزشگاه برای دیدن بازیوالیبال ایران با رقبایش، باعث شد رفتن زنان به ورزشگاه دغدغه اصلی برخی در کشورشد. عده‌ای که حاضر هستند بعد از نماز جمعه در گرمای تهران زیر آفتاب بایستند وطوماری را امضا کنند که زنان به ورزشگاه نروند.

قبل از انتخابات دیگر در خطبه‌های نماز جمعه شاهدشورش علیه کنسرت‌ها نبودیم. حدود یک ماه کسی با کنسرت کار نداشت. بسیاری تصورکردند مسئله کنسرت در کشور حل شده است. همین که انتخابات تمام شد بازهم در نمازجمعه شاهد حمله کنسرت بودیم. بازهم کنسرت تبدیل به دغدغه اصلی شد.

به نظر می‌رسد با تمام شدن انتخابات دغدغه اصول‌گرایاندوباره تغییر کرده است. شاید همین معنا باعث شده است که مردم در انتخابات‌هایمختلف به راست‌گرایان اعتماد نکنند. مردم این تغییر روش‌ها آنها را درک می‌کنند.مردم به کسانی رای می‌دهند که در نظرات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود ثابتقدم باشند.

این که در ایام انتخابات دم از اقتصاد بزنیم وبعد از آن دوباره به سراغ مسائل فرهنگی و اجتماعی برویم. نشان می‌دهد که جریاناصول‌گرا بیش از آنکه دغدغه مسائل اقتصادی داشته باشد به دنبال مسائل فرهنگی است.

در نهایت باید از این جریان و کسانی که آن طوماررا امضا کردند باید پرسید آیا دغدغه اصلی کشور رفتن زنان به ورزشگاه است؟

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا