Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@11:33:19 GMT

روز شمار بزرگترين رويداد دوچرخه سواري جهان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۷۵۸۱

خبرگزاري آريا- تنها 11 روز ديگر تا آغاز 104 دوره تور فرانسه باقي مانده است.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون دوچرخه سواري، بزرگترين رويداد دوچرخه سواري جهان(تور فرانسه) 11 روز ديگر آغاز مي شود. در يکصد و چهارمين دوره تور فرانسه 22 تيم پروکانتيننتال شرکت مي کند که براي اولين بار 2تيم از قاره آسيا مي باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم هاي بحرين مريدا و هواپيمايي امارات 2 نماينده قاره آسيا در اين رقابت ها مي باشند. کشورهاي آمريکا، بلژيک و فرانسه بيشترين نماينده را در اين تور دارند. شهر دوسلدورف آلمان ميزبان جديد تور فرانسه است و دو مرحله از اين تور مي باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای بهاری دریاچه ارومیه

دریاچه ارومیه ، دریاچه ای شور در شمال غرب ایران و بین استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است. این دریاچه ، بزرگترین دریاچه داخلی ایران و از بزرگترین دریاچه های آب شور در جهان است که در سال های اخیر دچار بحران آب و خشکسالی شده است. با افزایش بارش‌ها در حوزه آبریز دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته و رهاسازی حق‌آبه این دریاچه از سدهای بالادست، وضعیت این دریاچه رو به بهبود است و مردم با قایق سواری وگشت وگذار در دریاچه اوقات خود را سپری می‌کنند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075432 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • روزهای بهاری دریاچه ارومیه
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند