Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان شب‌های روشن گفت: این اولین باری است که خودم فیلمنامه نوشته و می‌خواهم آن را کارگردانی کنم، به نوعی این تجربه هم برایم سخت و هم آسان است. فرزاد موتمن نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی سراسر شب" گفت: برای تولید سراسر شب کمی صبورانه و با آرامش پیش می‌رویم و به امید خدا از هفته آینده پیش تولید سراسر شب آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره چینش بازیگران در این اثر افزود: با برخی از بازیگران برای قرارداد گفت و گو کردیم و به صورت نسبی انتخاب‌ها صورت گرفته است اما تا ثبت نهایی قرارداد نمی‌توان اسمی را به میان آورد فقط اینکه این فیلم ترکیبی از بازیگران حرفه‌ای سینما و تئاتر است.کارگردان فیلم "شب‌های روشن" ادامه داد: این اولین باری است که خودم فیلمنامه نوشته و می‌خواهم آن را کارگردانی کنم. اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی برای هم هم سخت و هم آسان است. آسان از این جهت که برای چینش دکوپاژها دستم باز است و سخت از آن جهت که وظیفه سنگین‌تری را روی دوش خود احساس می‌کنم.وی درباره خبری مبنی متنفر بودنش از فیلم شب‌های روشن تصریح کرد: در گذشته موضوع علاقه نداشتن من به شب های روشن شوخی بود اما به صورت جدی تیتر جراید شد. در واقع شب‌های روشن فیلم مورد علاقه من نیست و دو فیلم صداها و سایه روشن را بیشتر دوست دارم زیرا به نظرم سینمایی‌تر هستند اما اقبال مردم به شب‌های روشن بسیار زیاد بود که به گمان به خاطر حال و هوای اثر و نوع دیالوگ‌های آن بود.موتمن با اشاره به حضور دوباره در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: نمی‌توان چیزی را قطعی گفت اما ما سراسر شب را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنیم. به عنوان اولین فیلمنامه واقعاً حدس در مورد موفقیت یا عکس آن برای من بسیار سخت است.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی از یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ در بخش سینماآنلاین فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم در اکران آنلاین «سینمای دیگر» و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای تماشای آثار اکران آنلاین نیاز به خرید اشتراک پلتفرم نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته، اما اهل خانه او را باور نمی کنند.»

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: عباس کلانتری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، صدابردار: علی گراکوهی، طراحی صدا: پرویز آبنار، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تهیه کننده: نگار اسکندرفر و محمد احمدی، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی.

بازیگران فیلم شیرین (آمنه) آقارضا کاشی، ولی عزیزخانی، احمد عزیزخانی و با حضور افتخاری هدیه تهرانی هستند.

کد خبر 6090786

دیگر خبرها

  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی