Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه نفر از دانش آموزان شهرستان بروجن به فینال مسابقه بین المللی ریاضی تورنمنت شهر‌های جهان راه پیدا کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت : محمدحسین سلیمی، عمادالدین رسولی و محمدحسین اسماعیل زاده دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان بروجن به فینال بین المللی بیست و هشتمین مسابقه ریاضی تورنمنت2017 شهر‌های جهان راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروز امیدی با بیان اینکه مرحله شهرستانی و کشوری این مسابقه در سطوح مبتدی و پیشرفته در اسفندماه 95 ، با همکاری خانه ریاضیات استان‌ها در کشوربرگزار شد گفت: این دانش آموزان پس از گذراندن دو مرحله مسابقه در خانه ریاضیات بروجن به فینال راه یافتند.
وی افزود: فینال بین المللی بیست و هشتمین مسابقه ریاضی تورنمنت شهر‌های جهان، دوم تا یازدهم آگوست 2017 برابر با 11 تا 20 مردادماه سالجاری در روسیه برگزار می‌شود.
مسابقه بین المللی ریاضی تورنمنت شهر‌ها یک مسابقه حل مسئله ریاضی است که تمام شهر‌های جهان می‌توانند در آن شرکت کنند.
در حال حاضر دانش آموزان بیش از 100 شهر دنیا از کشور‌های آرژانتین، آلمان، آمریکا، اتریش، اسلواکی، اسپانیا، اکراین، بلغارستان، روسیه، زلاندنو، کانادا، کلمبیا، لوکزامبورک، یوگسلاوی، یونان و ایران در این مسابقه شرکت دارند.
دو گروه از جهوری اسلامی ایران در فینال بیست و هشتمین مسابقه ریاضی تورنمنت شهر‌های جهان حضور می‌یابند.شهر بروجن در فاصله 60 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ همزمان با هفته زمین پاک، دانش آموزان و دوستداران محیط زیست در منطقه جاجرود، زباله های رها شده در حاشیه شهر خسروآباد را جمع کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا