Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مسئول سبک کیوکوشین کاراته استان کرمانشاه گفت: در رقابت‌های بین المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما گرجستان یک مربی و یک داور از استان کرمانشاه حضور خواهند یافت.

نبی فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های بین المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما از یکم لغایت ششم تیر ماه امسال به میزبانی شهر تفلیس در گرجستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور تیم جمهوری اسلامی ایران در این دور از رقابت‌ها گفت: دو نفر از استان کرمانشاه به عنوان مربی و داور، تیم ایران را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

فتحی تصریح کرد: نبی فتحی از کرمانشاه به عنوان مربی و یوسف بهنیا از شهرستان کنگاور به عنوان داور، در رقابت‌های بین المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما حضور خواهند یافت.

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه اضافه کرد: این رقابت‌ها در رده‌های سنی جوانان، نوجوانان و نونهالان زیر هجده سال مردان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

 استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در این رقابت‌ها آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره، کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره، ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره، آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز و ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسور‌های کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی