Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر خجسته امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان تهران با اشاره به اینکه دنیا و ابرقدرت‌ها و همه دولت‌های منطقه می‌دانند که کشور ایران یک کشور قدرتمند است، اظهار کرد: هیچ کشوری این قدرت را ندارد و هر روز بر قدرت ایران در حوزه‌های مختلف افزوده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هر جا و در هر نقطه‌ای از منطقه دشمنی بخواهد به کشور ما چپ نگاه کند با موشکهایمان چشمانش را در می‌آوریم ادامه داد: این یک واقعیت است که بحث موشکی جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران در حد بسیار عالی و بالایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشو ما با داشتن موشک‌های پیشرفته و مجهز با تکنولوژی‌های روز دنیا به عنوان یکی از ابرقدرت‌های دنیا در بحث موشکی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه آمریکا از اوضاع امروز رژیم صهیونیستی مطلع هستند، افزود: با این وجود آمریکا از راه‌های مختلف در پی نا امن کردن کشور ما است چرا که از جمهوری اسلامی سیلی خورده و جایگاه خودش را در منطقه از دست داده است.

خجسته بیان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب صهیونیست‌ها منابع آمریکا را در منطقه تأمین می‌کردند و امروز می‌بینیم که ابر قدرت‌های دنیا می‌خواهند رژیم صهیونیستی را در منطقه حفظ کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به سمت زوال و نابودی پیش می‌رود خاطرنشان کرد: با قدرتی که امروز جمهوری اسلامی ایران گرفته، دشمنان این انقلاب یکی پس از دیگری بر علیه کشور ما توطئه می‌کنند و همه توطئه‌ها نیز به خودشان باز می‌گردد.

عضو فراکسیون ولایت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عربستان با تشکیل ناتوی عربی، و همپیمانی با آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال این هستند تا جلوی پیشرفت کشور ما را گرفته و قدرت ما را در منطقه مهار کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دشمن گروهک داعش بود که با حمایت حامیانشان وارد کشور ما شدند گفت: گروه‌های تروریستی با اقدامات تروریستی در مرقد امام راحل و مجلس شورای اسلامی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

خجسته ادامه داد: در پی این اقدامات سپاه پاسداران این وعده را داد که ما انتقام خون شهدا را می‌گیریم و امروز موشک‌های جمهوری اسلامی نقطه اصلی مقر فرماندهی و تجمع داعشی‌ها را نشانه گرفت و دنیا متوجه شد که این کار یک انتقام از داعشی‌هایی است که به نیابت از استکبار جهانی می‌خواهند در کشور ما عملیاتی کورکورانه انجام دهند.

وی اظهار داشت: سپاه با این اقدام و اقتدار ارزنده به دشمنان و دولت‌های حامی آنها در منطقه هشدار دارد که اگر حتی آنها در کاخ‌هایشان بنشینند و برای ما تعیین تکلیف کنند، جمهوری اسلامی ایران آنها را تعیین تکلیف می‌کند و امروز قدرت موشکی ایران به رخ دنیا کشید شد و رژیم صهیونیستی از این اقدام به وحشت افتاد و دانستند که نمی‌توانند با ایران مقابله کنند.

عضو فراکسیون ولایت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز یک افتخار بزرگ دیگر در دنیا برای کشورمان ایجاد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به رخ همه ابرقدرت‌های و ظالمان جهان کشیده شد و آنها بدانند اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد می‌تواند هر کاری انجام دهد.
انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دیدار شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان منتخب مجلس دوازدهم حضور داشت اظهار کرد: بسیجی بودن و پاسدار بودن یک افتخار است که به آن می بالم و همیشه خود را سرباز ولایت می دانم.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی به برکت وجود جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق رسوای جهان شده است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی واکنش دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا را برآمده از اراده خداوند دانست و خاطرنشان کرد: هیچ اراده ای نمی توانست افکار عمومی جهانیان و وجدان های آنها را به این سمت دفاع از حق رهنمون کند مگر اراده خداوند که به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت این اتفاق امروز رخ داده و صدای جبهه مقاومت از قلب آمریکا فریاد زده می شود.

آبنوش تحولات دنیا و واکنش های ملت ها در
قبال جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم غزه و فلسطینی ها را در تاریخ چند دهه گذشته بی نظیر دانست و یادآور شد: همه این رخدادها و تحولات جهانی مرهون رهبری امامین انقلاب و جان فشانی خون شهداست.

کد خبر 6093441

دیگر خبرها

  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند