Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@22:23:30 GMT

اجرای باز عشق توسط سیامک آقایی در ۴۰ شهر ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۸۹۸۸

اجرای باز عشق توسط سیامک آقایی در ۴۰ شهر ایران

به گزارش ایلنا، تور اجراهای بازعشق توسط سیامک آقایی (نوازنده سنتور) به انتهای مسیر خود نزدیک می‌شود. این مجموعه کنسرت‌ها در تابستان امسال با سفر به حدود ۱۵ شهر دیگر و در مجموع با اجرا در بیش از ۴۰ شهر ایران به پایان می‌رسد.

همچنین اوایل شهریورماه ۹۶ آلبوم تصویری این رپرتوار که با کیفیت ویدئویی بسیار بالا (۴k) در حال تدوین و آماده سازی است، منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک آقایی بازعشق را تحقق رویایی می‌داند که همیشه در ذهن داشته، کنسرتی خلوت، بدون گروه و خواننده، که مستقلا به کل ایران سفر می‌کند، تجربه‌ای که پیش از این برای ساز سنتور اتفاق نیفتاده است.

این آهنگساز و نوازنده سنتور در خصوص مشکلات موجود برای چنین اجرایی گفت: موانع هنگام شروع بسیار زیاد بود، در ابتدای راه جز ۳ یا ۴ شهرستان، در باقی شهرها امکانی در دسترس نداشتیم و به تدریج امکانات آنقدر زیاد شد که بدون کمک هیچ برنامه گذاری توانستیم برگزاری کنسرت را برای حدود ۴۰ شهر هماهنگ کنیم.

آقایی همچنین توضیح داد: در اوایل کار بارها از جاهای مختلف می‌شنیدیم که این کنسرت‌ها با ریسک زیادی همراه است و مردم از کنسرت بدون خواننده حمایتی نمی‌کنند، ولی در عمل آنچنان عشق و شور و انرژی ای از مردم تک تک این شهرها گرفتیم که ما را هر روز به ادامه این مسیر مشتاق‌تر و مطمئن‌تر کرد تا آنجا که علاوه بر مراکز استان‌ها شهرهای کوچکتری همچون تربت حیدریه، ورامین، بابل، گلپایگان، مراغه، اهر، دلیجان، شهرضا، بهبهان، خرمشهر، دزفول، امیدیه، آباده و ... نیز در برنامه کارمان قرار گرفت و با کمک دوستان عاشقی که سر راهمان قرار گرفتند، در این شهرها نیز اجرا داشتیم و یا در تابستان پیش رو خواهیم داشت.

آقایی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم باز عشق بتواند مسیر را برای سایر دوستان و همکاران، بیش از پیش هموار کند تا بیشتر شاهد چنین اجراهایی در ایران باشیم که تمرکز خود را بیشتر بر موسیقی سازی می‌گذارند.

خالق «یادباد» در خصوص سایر برنامه‌هایش نیز گفت: در حال حاضر تدوین فیلم باز عشق که در تالار وحدت با کیفیت ۴k و با ۱۱ دوربین فیلمبرداری شده بود به انتها رسیده و اکنون مشغول کار روی صدا و مسترینگ نهایی این مجموعه هستیم و اوایل شهریور ماه آلبوم صوتی و تصویری آن با بالاترین کیفیت موجود منتشر خواهد شد و پس از آن اواخر شهریورماه پروژه ی جدیدی را با اجرا در تالار وحدت کلید خواهیم زد، جزئیات آن اجرا به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «رانیل دیکره مسینکه» در مراسم افتتاح پروژه چند منظوره اومااویا در جنوب شرق کشور سریلانکا که با حضور رئیس جمهور ایران و وزیر نیرو برگزار شد، ضمن قدردانی از دولت ایران و شرکت‌های مهندسی ایرانی به منظور اجرای این پروژه عظیم فنی – مهندسی صنعت آب و برق، گفت: دشواری‌ها و چالش‌های بسیاری در مسیر پیشبرد و عملیاتی کردن این پروژه عظیم در سریلانکا وجود داشت اما به همت مهندسان ایرانی با وجود همه این محدودیت‌ها، در نهایت پروژه بزرگ و چند منظوره اومااویا نهایی و به مرحله اجرا رسید.

وی با اشاره به تمدن کهن و باستانی دو کشور ایران و سریلانکا فزود: خوشبختانه امروز شاهد قرار گرفتن دو کشور دارای تمدن کهن و سیستم‌های آبیاری باستانی به منظور همکاری در زمینه اجرای پروژه‌های مهندسی شده انتقال آب و تولید برق هستیم.

رئیس جمهور سریلانکا بیان کرد: پیشبرد طرح‌های صنعت آب به  منظور بهره‌برداری از منابع آبی موجود به نفع مردم ساکن در این منطقه خواهد بود و خوشبختانه در کنار اجرای پروژه بزرگ انتقال آب و نیز تولید و توزیع برق توسط متخصصان ایرانی، این دانش و تکنولوژی به مردم سرزمین سریلانکا منتقل شد.

به گفته وی، بی تردید بدون همکاری ایران و انتقال توانمندی و تکنولوژی مهندسان ایرانی انجام این پروژه بزرگ و انتقال آب به مناطق دارای بحران و تنش آبی سریلانکا غیرممکن بود.

دیکره مسینکه با تأکید بر اینکه مهارت‌ها و تکنولوژی‌ فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است، اظهار کرد: ایران نمونه کشوری است که موفق شد تکنولوژی و دانش فنی را در همه حوزه‌ها با خوداتکایی ایجاد کند، ارتقا دهد و پیشرفت‌های چشمگیری را در این مسیر کسب کند.

وی بیان کرد: ایران و سریلانکا به عنوان دو کشور جنوب آسیا در صدد کسب هویت و استقلال خودشان هستند و بی‌تردید اجرای پروژه‌هایی در سایه همکاری‌های مشترک بین دو کشور، رویکرد این کشورها را در تحققق استقلال هویتشان تقویت می‌کند.

رئیس جمهور سریلانکا گفت: به واسطه اجرای پروژه بزرگ و چند منظور اومااویا، ایران توانست با بهره‌مندی از ظرفیت و توان متخصصان خود، از طریق سدسازی آب را به منطقه خشک انتقال دهد که با نعمات فراوانی برای آیندگان نیز همراه خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند