Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@07:16:36 GMT

بزرگداشت چهلمین سالگرد علی شریعتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۹۱۴۷

مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد عروج معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زادگاهش مزینان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که روز ۲۹ خرداد همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان و با عنوان شریعتی و نسل سوم انقلاب برگزار شد مهندس حسین مقصودی نماینده مردم شهرستان سبزوار و شهرها و شهرستان‌های تابعه پیرامون شخصیت و ویژگی های فکری و اندیشه دکتر علی شریعتی مزینانی سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این مراسم سیدهادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قرائت پیام دکتر سید رضا صالحی امیری از برگزار کنندگان این مراسم تشکر و قدردانی کرد.


تجلیل از برگزار کنندگان بزرگداشت دکترعلی شریعتی مزینانی، نمایش فیلم و اجرای سرود و تواشیح از دیگر برنامه های مراسم چهلمین سالگرد علی شریعتی بود که از ساعت ۱۸ تا ضیافت افطار اجرا شد.


مزینان از توابع استان خراسان رضوی است که در ۸۰ کیلومتری شهرستان سبزوار واقع شده و در دوران دفاع مقدس بیش از ۷۰ شهید و ده‌ها ایثارگر تقدیم کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران

به گزارش جماران، این مراسم روز پنجشنبه مورخ 13 اردیبهشت 1403 در حسینیه شماره 2 جماران واقع در نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان سوده از ساعت 16 لغایت 17 و 30 دقیقه برگزار می شود.

 سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خسروی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران