Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تهمینه ناجی، افزود: از آنجا که رشد و توسعه جوامع در گرو توجه و برنامه ریزی تمامی اقشار در ابعاد مختلف جامعه است و براین اساس کودکان دروازه ورود به رشد و توسعه عمومی جامعه آینده خواهند بود و توجه به سلامت جسمانی و روانی کودک از مهمترین دغدغه های حوزه بهداشت و درمان است و کادر پرستاری به عنوان مهمترین عضو تیم مراقبتی ارتباط مستقیم و طولانی تری نسبت به سایر کادر درمان با کودکان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی پانزدهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پرستاری کودکان، ادامه داد: از همین رو، برنامه ریزی ارتقاء و ایجاد نوآوری های خدمات پرستاری و مراقبتی در عرصه خدمت رسانی به کودکان و خانواده ها گامی در بهبود و رشد عمومی جامعه آینده خواهد بود و افتخار می کنیم در پانزدهمین همایش ملی همزمان با دومین همایش بین المللی پرستاری کودکان با حضور اساتید و محققین عرصه ملی و بین المللی بتوانیم زمینه ساز تحولی عظیم در حل مشکلات و ارتقاء سطح سلامت کودکان باشیم.

ناجی، گروه های هدف این همایش را پرستاران،اتاق عمل،بیهوشی وروانشناسان عنوان کرد و گفت: محورهای همایش با هماهنگی اعضای هیات علمی دانشکده های پرستاری سراسر کشور مشخص شده و مباحث به صورت میزگرد و کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

وی، محورهای همایش امسال را بر اساس نیازهای کشورمان و در حیطه مدیریت، آموزش، اخلاق و بالین انتخاب شده که شامل ایمنی در مراقبت و پیشگیری از خطا و پزشکی قانونی، قضاوت بالینی پرستار در بخش های کودکان، مراقبت تیمی در بخش های کودکان موانع و راهکارها، مفاهیم مورد غفلت در آموزش پرستاری ما، نقش پرستاران در شناسایی به موقع و پیشگیری از خودکشی و مشکلات روحی روانی جوانان و نوجوانان، چگونه کودک مبتلا به بیماری مزمن و خانواده اش را در خارج از بیمارستان دریابیم، مراقبت تسکینی کودکان و نوزادان، مراقبت تکاملی در بخش NICU، پدران اعضای فراموش شده تیم مراقبت در ایران، نقش پرستاری جامعه محور و سلامت محور، پرستاری کودک در اورژانس و PICU، ارزیابی مدیریت درد کودکان و نوزادان و تازه های CPR برشمرد.

ناجی، آخرین تاریخ ارسال مقالات به همایش امسال را ۱۵ مرداد ۹۶ عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به لینک پانزدهمین همایش کشوری و دومین همایش بین المللی پرستاری کودکان به آدرس www.iranped.ir مراجعه کنند.

مدیر پرستاری مرکز طبی کودکان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور فرهیختگان، اساتید و علاقمندان این حوزه و با استفاده از حرفه دانش و تجربیات، بتوانیم گام موثری در مسیر رشد و بالندگی و تعالی حرفه پرستاری برداریم.

پانزدهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پرستاری کودکان از ۳ تا ۷ آبان ۹۶ در مرکز طبی کودکان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی

تین نیوز

بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در این نشست که به مناسبت روز ملی خلیج فارس برگزار می شود قرار است اقدامات دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دریایی در مسیر دستیابی به اهداف سیاست های کلی توسعه دریامحور ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گیرد. 

همچنین درخواست عضویت های جدید و انتخاب رئیس و دبیر ادواری جدید اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی در این نشست، مورد بررسی قرار می گیرد. 

طبق برنامه نشست، مقرر است توسط پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی ظرفیت ها و توانایی های «کاوشگر خلیج فارس» معرفی و گزارشی از گشت های اخیر این کاوشگر و برنامه های تحقیقاتی آتی آن در حوضه های آبی جنوبی کشور، ارایه گردد. 

شایان ذکر است، اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی به منظور هماهنگی و گسترش تعامل آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دریایی کشور و نیز ارتقای سطح علوم دریایی به پیشنهاد پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و از آن زمان با برگزاری ۲۱ نشست شورای عالی با حضور روسا یا نمایندگان دانشگاه های عضو، ۱۹ دانشگاه و مرکز پژوهشی را به عضویت پذیرفته است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه اقیانوس شناسی و علوم جوی، از مهمترین اقدامات و دستاوردهای اتحادیه تابحال، برگزاری نشست های کارگروه های تخصصی، تدوین اساسنامه و آیین نامه های مرتبط با فعالیت های اتحادیه، دیدار با مقامات و مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران ارشد دریایی کشور، ورود موضوع اقیانوس شناسی به عنوان یکی از اولویت ها در نقشه جامع علمی کشور، تهیه سند راهبردی توسعه آموزش عالی کشور در حوزه علوم و فنون دریایی و اقیانوسی، همکاری در برگزاری کنفرانس های علمی مانند RCOWA-۲۰۱۷ و RCOWA-۲۰۲۰، برگزاری برنامه های مناسبتی مشترک (روز ملی خلیج فارس، روز جهانی دریا و اقیانوس، روز منطقه ای دریای خزر)، توسعه وب سایت محققان دریای خزر (http://caspianexpert.inio.ac.ir/)و مشارکت در حضور محققان دانشگاه ها در برنامه های کاوشگر خلیج فارس بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است