Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@04:58:06 GMT

واحدهای غیراستاندارد شن و ماسه کنگان پلمپ می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۹۴۹۱

واحدهای غیراستاندارد شن و ماسه کنگان پلمپ می‌شوند

بوشهر - رئیس استاندارد کنگان از پلمپ یک واحد تولیدی شن و ماسه در این شهرستان خبر داد و گفت: واحدهای غیراستاندارد شن و ماسه کنگان پلمپ می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان بوشهر، مصطفی رامشی، استانداردسازی مصالح ساختمانی را از ضرورت‌های اساسی ایمنی ساختمان‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در بازرسی کارشناسان استاندارد کنگان از واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی و به منظور ساماندهی و بهبود کیفیت، یک واحد تولیدی فاقد پروانه استاندارد در این شهرستان شناسایی و بر اساس تبصره چهار ماده ۹ قانون استاندارد پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس استاندارد شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و تیرچه بلوک، مشمول استاندارد اجباری هستند و تولیدکنندگان فاقد مجوز استاندارد به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.

رامشی تصریح کرد: طبق این مصوبه هر گونه تولید، عرضه و توزیع مصالح ساختمانی بدون پروانه استاندارد ممنوع است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  باقر مهرعلیلو گفت: در این پایش وضعیت زیست محیطی واحدها از جمله نحوه مدیریت پساب تولیدی واحد، استفاده از سیستم آبپاش در فرایند تولید، میزان فضای سبز و  میزان ذرات محیطی واحدها مورد بازدید و بررسی قرار می گیرند.

وی افزود: ۷ واحد شن  و ماسه در شهرستان چایپاره فعال هستند و بر اساس ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده ، در صورت عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی مشمول یک درصد عوارض سبز می شوند.
 

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند