Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات از آموزش 250 هزار معلم پایه یازدهم از طریق دوره‌های الکترونیکی خبر داد.

به گزارش ایسنا، پیش از ظهرامروزاسفندیار چهاربند با اشاره به استقرار پایه یازدهم در سال تحصیلی (97-96)، گفت: دوره های مربوط به کتب تازه تألیف پایه یازدهم در سال تحصیلی جدید به3 شیوه حضوری، الکترونیکی و متمرکز کشوری برای معلمان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شیوه حضوری، ابتدا 1856 نفر از معلمان پایه یازدهم در دوره تأمین مدرسی شرکت کرده، سپس این افراد با حضور در استان ها نسبت به آموزش همه معلمان پایه یازدهم، اقدام خواهند کرد.

چهاربند تصریح کرد: در بخش دوره‌های حضوری، 58 عنوان کتاب جدیدالتألیف داریم که از این تعداد،19عنوان مربوط به شاخه نظری،30 عنوان کتاب مربوط به شاخه فنی وحرفه‌ای و 9 عنوان به شاخه کاردانش مربوط می شود.

وی خاطرنشان کرد: در شیوه آموزش الکترونیکی، 27 عنوان کتاب مربوط به شاخه نظری و 6 عنوان مربوط به شاخه فنی‌وحرفه‌ای است که مجموعاً آموزش های لازم به صورت الکترونیکی برای 250 هزار معلم ارائه می شود.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات اظهارکرد: در شیوه متمرکز کشوری، دوره های آموزشی مربوط به36 عنوان کتاب شاخه فنی وحرفه ای برای 2695 نفر از معلمان رشته های خاص به صورت یک جا برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی ازبرگزاری آزمون دوره‌های آموزشی اعم از تأمین مدرسی، متمرکز کشوری و الکترونیکی در مراکزآزمون خبرداد و تصریح کرد: دراین راستا، درتمامی استان‌ها درحال جمع‌آوری اطلاعات مربوط به سایت‌های کامپیوتر هستیم تا پس از اجرای آموزش‌ها، معلمین آزمون خود را به صورت الکترونیکی و در مراکز برگزار کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی ظهر یکشنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این دوره مباحثی از قبیل سبک زندگی اسلامی و قرآنی، ابعاد سبک زندگی قرآنی در تمام عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی، پاسخگویی قرآن برای تمام نیازهای بشر، مقایسه آن با سبک‌های زندگی غربی و غیر اسلامی، انواع تعاریف متداول در خصوص سبک زندگی و میزان رواج سبک‌های غربی و غیر ایرانی و غیر اسلامی در میان نسل امروز به خصوص نوجوانان و نوجوانان، تأثیر سبک زندگی بر روی عادات و پوشش افراد بررسی شد.

در پایان این همایش سخنران برنامه به سوالات حاضرین پاسخ داده و راهکارها و پاسخ‌هایی برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی قرآنی ارائه داد.

کد خبر 6096418

دیگر خبرها

  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور