Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@00:27:28 GMT

بازگشت شلیا به تابلوی معاملات فرابورس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۰۶۲۱

بازگشت شلیا به تابلوی معاملات فرابورس

ایران اکونومیست - نماد شرکت فرابورسی "مواد ویژه لیا” که به دلیل ابهام در اطلاعات بسته شده بود، آماده بازگشت به تابلو معاملات است.

سازمان بورس آخرین وضعیت مواد ویژه لیا را اعلام کرد. سازمان بورس با اعلام مواضع و آخرین وضعیت این شرکت ، مقدمات بازگشت این نماد به فرابورس را با محدودیت نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصدی فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در توضیح سازمان بورس آمده است: با عنایت به توقف نماد معاملاتی شرکت مواد ویژه لیا از تاریخ ۵ بهمن ۹۵، توجه سهام داران را به موارد ذیل جلب می‌کند:

شرکت پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱ مرداد ۹۵ را با سرمایه ۸۲۰ر۸۰ میلیون ریال در تاریخ های ۳۱ تیر ۹۴ و ۱۸ مرداد ۹۴ مبلغ ۲۷۲ ریال اعلام کرده بود که مطابق صورت های مالی سالیانه حسابرسی شده مبلغ ۲۴۷ ریال محقق شد.

مطابق اعلام رسمی شرکت (منتشر شده در سامانه کدال به تاریخ ۱۰ شهریور ۹۵)، در تاریخ اول شهریور ۹۵ تعداد ۱۶٫۲۱۰٫۰۰۰ سهم شرکت مواد ویژه لیا (متعلق به شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران) با انجام معامله بلوک ۲۰ درصدی به شرکت سرمایه گذاری توسعه سبز گلستان واگذار شد.

شرکت پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱ مرداد ۹۶ را با سرمایه ۸۲۰ر۸۰ میلیون ریال در تاریخ های ۳۰ تیر ۹۵، ۲۰ مرداد ۹۵ و اول شهریور ۹۵ مبلغ ۲۲۶ ریال اعلام کرده و پس از استقرار سهامدار عمده جدید در تاریخ های ۲۲ و ۲۷ آبان ۹۵ مبلغ ۳۰۵ ریال، در تاریخ های ۲۹ آذر ۹۵ و ۱۸ دی ۹۴ مبلغ ۵۵۴ ریال، در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۵ مبلغ ۸۰۲ ریال، در تاریخ ۷ خرداد ۹۶ مبلغ ۸۲۳ ریال و در تاریخ ۲۰ خرداد ۹۶ مبلغ ۸۰۲ ریال اعلام کرده است. شایان ذکر است علاوه بر تعدیل های مکرر اطلاعات پیش بینی سال مالی ۹۶ به شرح فوق، شرکت در تاریخ ۶ آبان ۹۵ مکاتبه رسمی در خصوص عدم نیاز تعدیل پیش بینی سود را اعلام کرده است.

حسابرس و بازرس قانونی شرکت (موسسه حسابرسی دایا رهیافت) در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۵ از سمت خود استعفا داده و حسابرس و بازرس علی البدل نیز (موسسه حسابرسی شراکت) از پذیرش این سمت خودداری کرده است. در این رابطه مطابق مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مورخ ۲۳ اردیبهشت ۹۶ موسسه حسابرسی اندیشمند تدبیر به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت انتخاب شد.

با توجه به استعفای حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و تاخیر در انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی، اطلاعات و صورت های مالی حسابرسی شده ۶ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۵ و همچنین پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۶ بر اساس عملکرد واقعی ۶ ماهه (حسابرسی شده) با تاخیر و در تاریخ ۲۰ خرداد ۹۶ در سامانه کدال منتشر شد. شایان ذکر است با عنایت به ایرادات و نواقص موجود در اطلاعیه های فوق الذکر، لیست موارد اصلاحی طی نامه مورخ ۹ خرداد ۹۶ به شرکت اعلام شد و شرکت نیز در پاسخ، اطلاعیه های اصلاحی را منتشر کرده است.

پیش‌بینی‌های ارایه شده صرفاً قضاوت مدیریت شرکت از وضعیت آتی در شرایط کنونی است. ضمن تاکید بر مسئولیت هیات مدیره در ارایه اطلاعات صحیح و قابل اتکا، ضروری‌ است سهامداران تمام احتمالات ممکن را مدنظر قرار دهند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با اصلاح ۱۳۴۲۰.۲۸ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲.۸۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۹۶۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۶,۵۶۶ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۰,۳۶۸.۶۷۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086456 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷ هزار میلیارد ریال
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو به ۱۴۷ هزار میلیارد ریال رسید