Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی رضا شاکرمی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: در بیست و سوم اردیبهشت ماه گذشته در جریان شلوغی های ناشی از مسایل پیش آمده برای این موسسه اعتباری، مدیر یکی از شعب موسسه مالی اعتباری آرمان در منزل مسکونی خود به قتل رسید.
وی اضافه کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که دو نفر از مشتریان که دارای سپرده در این موسسه بودند، به منزل مقتول مراجعه و درخواست وجوه خود را می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاکرمی گفت:در درگیری های صورت گرفته بین مشتریان و رئیس موسسه به منظور جلوگیری از ایجاد سر و صدا، عاملان قتل دست و پا و دهان وی را بسته و فرار می کنند که این اقدام منجر به قتل این فرد می شود.
وی ادامه داد: با پیگیری های به عمل آمده این دو نفر شناسایی و دستگیر شدند و پرونده قضایی آنها در حال پیگیری است.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است

رئیس دفتر سیاسی حماس در نشست مشترک با وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه شنبه 7 فروردین ماه در تهران با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

پس از این دیدار دو طرف در نشست خبری مشترک حاضر شده و در خصوص موضوعات مورد مذاکره سخنانی را بیان کردند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این نشست خبری مشترک اظهار داشت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است.

وی افزود: مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه ای را به نمایش گذاشتند و این مقاومت نشان دهنده سربلندی مردم ما در مقابله با جنایات و نسل کشی است. 

در حال تکمیل....

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • برخورد با عاملان کشتار‌های غیرمجاز و کنار جاده‌ای در شوشتر
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد