Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@11:42:19 GMT

واکنش کوثری به اقدام سپاه علیه داعش

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۰۹۹۹

به گزارش شریان نیوز،عضو کمیسیون امنیت‌‌ملی مجلس نهم گفت: حمله سپاه به مواضع تروریست‌ها پاسخ جنایات داعش در تهران بود.


اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس نهم، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش، اظهار داشت: سیاست سپاه پاسداران و نیروهای مسلح بر این اساس است که تا زمانی که هر کسی که با ایران از در مصالحه وارد شود قطعا ایران هم به آنها احترام می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اما اگر هر کشور یا هر گروه جنایتکاری مانند داعش بخواهد در داخل کشور ایران نا‌امنی ایجاد کند، قطعا چنان با آن برخورد می‌شود که از کرده خود پشیمان شود.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی در مجلس نهم با اشاره به حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل، تصریح کرد: مسئولان پس از حمله تروریستی تهران (17 خرداد) عنوان کرده بودند که ضربه محکمی را به گروهک تروریستی داعش گروه خواهند زد لذا اقدام سپاه پاسداران جواب اقدام جنایت کارانه داعش در تهران بود.

کوثری ادامه داد: گروه‌های تروریستی و حامیان آنها بداند که دست درازی به امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نمی‌ماند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس نهم با اشاره به پیام حمله موشکی تروریستها برای حامیان گروه‌های تروریستی، تصریح کرد: اقدام سپاه پاسداران پیام آشکاری برای عربستان، رژیم صهیونیستی، حامیان منطقه‌ای تروریستها، آمریکا و سایر حامیان فرامنطقه‌ای گروه‌های تروریستی داشت که قطعا جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه اجازه نخواهد داد که ملت ما کوچک‌ترین احساس نا‌امنی داشته باشند.

کوثری تاکید کرد: اگر گروه‌های تروریستی و حامیان‌ آنها بخواهند اقدامات جنایتکارانه خود را تکرار کند حتما پاسخ محکم‌تر و مقتدرانه‌ای را دریافت خواهند کرد. خبرگزاری تسنیم

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و به شهادت رساندن نمازگزاران را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) شهرستان «گذره» ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد را محکوم کرد.

سفارت ایران با درخواست برای شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت، افزود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

این حمله تروریستی شب گذشته (10 اردیبهشت) در شهرک محمدیه که به‌ نام شهرک اندیشه نیز یاد می‌شود، رخ داد و دو مهاجم مسلح نمازگزاران را هنگام خروج از مسجد هدف قرار دادند.

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هراتتدابیر ویژه امنیتی طالبان برای محافظت از علمای شیعه افغانستانرسانه افغان مدعی شد؛ دستگیری افراد مرتبط با ترورهای علمای شیعه در هرات

در این حمله 6 نفر شامل چهار مرد، یک کودک و یک زن شهید و دو نفر زخمی شده‌اند. حجت الاسلام جاوید که امام جماعت مسجد بود نیز به جمع شهدا پیوست.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین