Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی محمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رباط کریم اظهار داشت: با لطف خداوند متعال جمهوری اسلامی ایران در یک اقتدار بسیار قوی و نیرومند حضور دارد‌ و ما این اقتدار را به همه ملت ایران، سپاه پاسداران، ارتش، بسیج و همه نیروهای وابسته به انقلاب تبریک عرض می کنیم و دشمنان بدانند ملت پشتیبان سپاه و ارتش و نیروهای امنیتی و انتظامی در پاسخگویی به گستاخی های دشمن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رباط کریم افزود: امیدواریم دشمنان ما درس گرفته باشند و بدانند ایران اسلامی هیچ عقب نشینی نخواهد کرد و به تعبیر امام خامنه‌ای این کسی که تازه تو آمریکا آمده از این هارتوپورتاش نترسید، ملت ما اهل ترس نیستند.

وی گفت: مجموعه رسانه‌های دنیا در حال رصد دقیق این اقدام بجا و شایسته سپاه هستند و به تعبیر مقام معظم رهبری آنها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند ولی ما به آنها سیلی خواهیم زد و سپاه به این تعبیر جامعه عمل پوشاند.

امام جمعه شهرستان رباط کریم افزود: وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید ما دنبال براندازی نظام انقلاب اسلامی ایران هستیم؛ باید بدانند که ایران خود تبیین کننده است و ملت انقلابی ما هیچ وقت اجازه نخواهند داد که کشور های بیگانه برایشان تصمیم گیری کنند.

محمدی نژاد تصریح کرد: در مورد مسائل موشکی هرگز مذاکره نخواهیم کرد و قدرت موشکیمان را دوچندان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل اقدام بی شرمانه داعش در حرم حضرت امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی نشان از قدرت جمهوری اسلامی دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا

علیرضا فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به شاخص ۱۸۵ هوای رباط کریم در سامانه پایش اظهار کرد: هوای رباط‌کریم تقریباً در وضعیت سالم است اما دستگاه پایش آلایندگی هوای این شهرستان به خاطر ایراد موجود اوزون را بالاتر از حد نشان می‌دهد.

وی از اقدام برای تنظیم دستگاه پایش آلایندگی هوا رباط کریم طی یکی دو روز آینده خبر داد و گفت: اینکه فقط اوزون بالا باشد، غیر طبیعی است، معمولاً آلودگی اوزون آلودگی ثانویه است و باید با شاخص‌های دیگری از جمله نور خورشید ترکیب شود و بالا بودن این شاخص آن هم در شب، تأیید خرابی دستگاه است.

کد خبر 6098822

دیگر خبرها

  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود
  • سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد
  • هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن